za podstatnější než problémy se SAPem považuju zrazení důvěry věrných zákazníků. na bartsport.cz jsem utratil desítky tisíc za outdoorové vybavení, ale mall.cz o další nákupy nemá zájem - zrušil veškerá zvýhodnění opakovaně nakupujícím.. nechtěl jsem věřit vlastním očím, volal jsem i na zákaznickou linku a tam mi slečna vysvětlila, že věrnostní slevy zrušili. a tak utrácím u těch, kteří vidí o kousek dál než na špičku svého hamiždného nosu.
... třeba u Hudyho, kterej ti dá 7% slevu, ale z vyššího základu :-)
naopak si myslím, že systém kterej aplikuje většina outdoor prodejen, že mají vysoké MOC, ale každému dávají slevy (studenti, sphere, alpenverein atd atd atd), je nepřehledný a prodejna, která má ceny rovnou nastavené nízko, je mi sympatičtější.
dobrým vkladem do diskuse je, nepovažovat toho druhého rovnou za blbce.. Hudy mezi cenově výhodné obchody rozhodně nepatří.
souhlasím, taky preferuju férové ceny. ale v tom případě mall.cz nemůže být místem, kde nakupuješ. patří totiž mezi ty dražší. dorovnávaly to snad jen akce a věrnostní slevy. ale jak jsem psal, s tím už skončili.
budeš se divit, ale na mall.cz nakupuju a jsem -víceméně-spokojený. S cenou i přístupem. (i když si ještě pamatuju doby, kdy to David dělal na koleji a tam byl přístup "kapku" osobnější).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).