Moje posledni zkusenost s mallem je ta, ze nejsou ochotni vyjit zakaznikovi vstric. Mel jsem problem stihnout v dane lhute vyzvednout zbozi na pobocce, proto jsem pozadal o prodlouzeni. Poslali mne do haje s tim, ze to neni mozne.
Na to jaka je to jednoducha operace jim to moc dobrou reklamu neudelalo.
To neni treba, nestojim o slevu nebo dodatecnou omluvu. Problem se vyresil, zivot jde dal. Psal jsem to proto, aby jste neusnuli na vavrinech, spokojeny zakaznik je to co vas zivi.
Nostalgicky vzpominam na tehdejsi Bartsport. Obchodnik nebyl liny mi objednat na kram boty, domluvili jsme se na nedeli i presto, ze nemel mit otevreno, ja dojel z Brna a on mne nechal dve hodiny zkouset. Pritom nemel zadnou jistotu ze si ty boty koupim.
jj, a když se někde zašantročil balíček (už zaplacený; pošta tvrdila, že jim ho vůbec nepředali), tak mi sice objednávku bez problémů okamžitě zrušili (a peníze okamžitě poslali zpátky) - ovšem já bych byl radši, kdyby tu objednávku uměli vyřídit (tj. poslat balík znovu). Jenže to neumějí, to bych prý musel udělat objednávku znovu (a znovu zaplatit). Nu, co mi zbylo - udělal jsem objednávku znovu a znovu zaplatil - ale, pochopitelně, někde jinde...