Proč jistota, stačí vzít v úvahu, kolik procent zákazníků po jak dlouhé době čekání zásilku nepřevezme, to převést do nákladů na zbytečnou dopravu a porovnat s tím, kolik by stálo tyto situace řešit. Třeba to udělali a zjistili, že by to bylo dražší než poslat občas nějaké zboží na okružní jízdu sklad - zákazník - sklad.
Ano, bylo to od ridice, proto jsem odpovidala. Automatu bych nepsala. Kazdopadne me trosku fascinuje jistota Mallu, ze po dvou tydnech suverenne vyexpeduje zasilku a mysli si, ze ji zakaznik prebere. Zajimalo by me, kolik zakazniku se jim na to vykaslalo a kolik zasilek z tech co sam Mall nestornoval nakonec stejne stornovali zakaznici.
Ano, mate pravdu, mohla jsem to zrusit v den objednani jinde. Ale popravde, byla jsem zvedava, jak dlouho to Mallu bude trvat. A trvalo to dva tydny a jeste jsem se o doprave dozvedela driv od prepravce, nikoli z Mallu.
Puvodne jsem myslela, ze to z toho Mallu vezmu i tak, krmivo se vzdycky sni.. ale i to info o doprave bylo tak na houby, ze jsem to odrizla.
Nerikam, ze u Mallu uz nikdy nic nekoupim, ale tohle byl opravdu totalni pru*er.
Nejvic mi na tom vadilo asi to, ze Mall nikdy nenapsal, jestli i presto dlouhe cekani je obj stale aktualni. Nebo ze mi cekani budou nejak kompenzovat. Proste - stehujeme, mejte pochopeni. Mela jsem ho 10 dni, pak jsem objednala jinde.
Nějak jste pominul to, že v tomto případě byla chyba jednoznačně na straně Mall.cz a jsou to tedy oni, kdo by se měl starat. Ano, od Kamily by bylo vstřícné, kdyby tu objednávku stornovala v okamžiku, kdy objednala jinde, ale Mall.cz to po ní určitě nemůže chtít. Navíc Mall.cz nejen, že nezvládl být vstřícný nad rámec běžných požadavků, ale evidentně nezvládl ani základ, tj. informovat včas o tom, kdy objednávku doručí.
Presne tak dlouho trvalo, nez mi Mall dorucil mou objednavku. Mezitim jsem zbozi objednala jinde - jednalo se o krmivo, nemohla jsem cekat. Kdyz mi konecne dopravce napsala SMS (driv, nez jsem dostala SMS od Mallu ze je zbozi na ceste), odpovedela jsem, ze o zbozi po dvou tydnech jiz nemam zajem. Druhy den opet SMS od dopravce a opet odpovidam ze o zbozi nemam zajem. Presto odpoledne stal dopravce i s balikem za dvermi. Nepusobil vubec prekvapene, kdyz jsem ho s tim poslala zpatky do Mallu...
Vcera jsem oficialne pres web Mallu stornovala jejich objednavku, krome automaticke odpovedi jsem nedostala prozatim zadne vyjadreni nebo potvrzeni o stornu. Takze doufam, ze dnes mi zbozi do tretice dorucovat uz nebudou.