Presne tak dlouho trvalo, nez mi Mall dorucil mou objednavku. Mezitim jsem zbozi objednala jinde - jednalo se o krmivo, nemohla jsem cekat. Kdyz mi konecne dopravce napsala SMS (driv, nez jsem dostala SMS od Mallu ze je zbozi na ceste), odpovedela jsem, ze o zbozi po dvou tydnech jiz nemam zajem. Druhy den opet SMS od dopravce a opet odpovidam ze o zbozi nemam zajem. Presto odpoledne stal dopravce i s balikem za dvermi. Nepusobil vubec prekvapene, kdyz jsem ho s tim poslala zpatky do Mallu...
Vcera jsem oficialne pres web Mallu stornovala jejich objednavku, krome automaticke odpovedi jsem nedostala prozatim zadne vyjadreni nebo potvrzeni o stornu. Takze doufam, ze dnes mi zbozi do tretice dorucovat uz nebudou.
Nějak jste pominul to, že v tomto případě byla chyba jednoznačně na straně Mall.cz a jsou to tedy oni, kdo by se měl starat. Ano, od Kamily by bylo vstřícné, kdyby tu objednávku stornovala v okamžiku, kdy objednala jinde, ale Mall.cz to po ní určitě nemůže chtít. Navíc Mall.cz nejen, že nezvládl být vstřícný nad rámec běžných požadavků, ale evidentně nezvládl ani základ, tj. informovat včas o tom, kdy objednávku doručí.
Ano, mate pravdu, mohla jsem to zrusit v den objednani jinde. Ale popravde, byla jsem zvedava, jak dlouho to Mallu bude trvat. A trvalo to dva tydny a jeste jsem se o doprave dozvedela driv od prepravce, nikoli z Mallu.
Puvodne jsem myslela, ze to z toho Mallu vezmu i tak, krmivo se vzdycky sni.. ale i to info o doprave bylo tak na houby, ze jsem to odrizla.
Nerikam, ze u Mallu uz nikdy nic nekoupim, ale tohle byl opravdu totalni pru*er.
Nejvic mi na tom vadilo asi to, ze Mall nikdy nenapsal, jestli i presto dlouhe cekani je obj stale aktualni. Nebo ze mi cekani budou nejak kompenzovat. Proste - stehujeme, mejte pochopeni. Mela jsem ho 10 dni, pak jsem objednala jinde.
Ano, bylo to od ridice, proto jsem odpovidala. Automatu bych nepsala. Kazdopadne me trosku fascinuje jistota Mallu, ze po dvou tydnech suverenne vyexpeduje zasilku a mysli si, ze ji zakaznik prebere. Zajimalo by me, kolik zakazniku se jim na to vykaslalo a kolik zasilek z tech co sam Mall nestornoval nakonec stejne stornovali zakaznici.
Proč jistota, stačí vzít v úvahu, kolik procent zákazníků po jak dlouhé době čekání zásilku nepřevezme, to převést do nákladů na zbytečnou dopravu a porovnat s tím, kolik by stálo tyto situace řešit. Třeba to udělali a zjistili, že by to bylo dražší než poslat občas nějaké zboží na okružní jízdu sklad - zákazník - sklad.