Ano, podle mě jste skuteční zloději. Současné podmínky jsou takovéto: Pokud si vyděláte méně než 200 za MĚSÍC, odměna propadá mall.cz. Jak jinak toto nazvat?
Proti částce 500 Kč vůbec nic nenamítám, ta odpovídá standardu a dle mého názoru by mohla být klidně i vyšší. Ale pokud bude mít Partner program nasazený na sezónním webu např. o lyžování, pak o nevyplacenou provizi přes léto s největší pravděpodobností přijde. Za solidní bych bral možnost výplaty po dosažení určité částky (klidně třeba 1 000 Kč místo 500) bez oné podmínky "v nezměněné výši" třikrát po sobě. Náklady na pouhé vedení "dočasně mrtvého" Partnera v administraci systému budou zanedbatelné a náklady na výplatu peněz nulové. Je to možná jen detail, ale jako potenciální Partner bych si z podobných detailů dělal představu, jak ke mně bude přistupováno.
Zkuste vzít do úvahy náklady na administraci systému a výplatu peněz. Nám se zdá čáskta 500 Kč (provize z cca 3-4 nákupů) rozumná pro obě strany. Navíc, důležité je "v nezměněné výši" třikrát po sobě. To znamená, že nám partner čtvrt roku nepřivede žádného platícího zákazníka. Věřím, že takových partnerů bude minimum.
Každopádně uvítám podněty ke zlepšení systému. J. Trčka
Nelíbí se mi Všeobecné obchodní podmínky, které jsou příliš jednostranně nastavené v neprospěch Partnera. Jinak by to mohl být zajímavý program. Mimo jiné např. v bodě 14.:
"Partner může nárokovat Odměnu pouze za předpokladu, že celková výše Odměny za jeden kalendářní měsíc dosáhne nejméně 500 Kč. V případě nedosažení této výše se zůstatek automaticky převádí do dalšího měsíce, ne však vícekrát, než třikrát po sobě v nezměněné výši."
Nevýhodné např. pro toho, kdo se zaměřuje na sezónní zboží. O zůstatek ve výši pod 500 Kč dotyčný s největší pravděpodobností přijde. To mi přijde ne jen nevýhodné, ale spíše až neseriózní.
Věřte tomu, že Bára má za sebou velmi dobré zkušenosti ohledně affiliate programu, takže žádné čarování, ale pouhá praxe podložená velmi dobrými finančními výsledky.
Garantuji Vám, že většina ze členů těch 500,- nikdy nevydělá. Má to svou logiku, program právě na tomto vydělává svému provozovateli. Časem se vytvoří slušná suma nevyplacených kreditů.
Hodnotím kladně přístup mall.cz, vědí, jak dělat byznys, i tohle je to běžná praxe v zahraničí, ale pro zájemce je to planá naděje na zajímavý příjem. Ten kdo by vydělal, třeba má zavedený web/eshop, tak má rozum, a nebude zaplácávat drahocenný prostor úvodní stránky cizí reklamou, kromě toho, že to nepůsobí dobře. Raději sám prostor na reklamu poskytne za jednoznačných podmínek!
Pokud by se to náhodou zvrhlo ve velké vyplácení, provozovatel upraví podmínky, takových programů už bylo.
Affiliate programy jsou naopak výhodné pro ty, kteří je umí správně používat. Je pravda, že se některé objednávky nemusí započítat, ale i tak může affiliate marketing při dobrém nastavení přinést více peněz než běžná reklama. Nehodí se samozřejmě pro každý web a vyžaduje trochu víc přemýšlení, ale affiliate marketingem se dají vydělat slušné peníze.
a nemluve o tom ze nakupni proces vetsinou znamena to, ze clovek nejake zbozi hleda treba v praci, nebo naopak doma, pak jde do kamenneho obchodu, atd .. pak znova na net a ve finale to treba za ty 3 mesice koupi a jeste z jineho pocitace, nez z ktereho prvne klikl na banner, na ktery ani ale defakto kliknou nemusel ...
a v zadnem z techto pripadu partner zadnou provizi nedostane, cili z principu vetsina affiliate programu podle me ukazuje tak maximalne 10% toho, co se realne deje
a z toho duvodu je jakykoliv affiliate podle me nevyhodny pro provozovatele .. jasne smysl ma pro toho co si neumi prodat reklamu a tak mu tech par korun staci ...
Výplata od vysoké částky? Pokud se nepletu, tak Google Adwords vám vyplatí peníze od 70 eur, tj. nějakých 1800 Kč. A vašemu tvrzení o tom, že affiliate programy jsou málo účinné bych oponoval. Pokud máte dobrý affiliate web a zároveň web, který affiliate program provozuje je dobře konverzní, pak vyděláte rozhodně více než z Adwords.
Tyto programy jsou málo účinné, a to obzvlášť, když je výplata od tak vysoké částky. Jediné co má smysl, je reklama u fulltextu (Adwords) nebo zvýhodněná pozice ve vyhledávači zboží (Zbozi.cz).