Ano, podle mě jste skuteční zloději. Současné podmínky jsou takovéto: Pokud si vyděláte méně než 200 za MĚSÍC, odměna propadá mall.cz. Jak jinak toto nazvat?
Proti částce 500 Kč vůbec nic nenamítám, ta odpovídá standardu a dle mého názoru by mohla být klidně i vyšší. Ale pokud bude mít Partner program nasazený na sezónním webu např. o lyžování, pak o nevyplacenou provizi přes léto s největší pravděpodobností přijde. Za solidní bych bral možnost výplaty po dosažení určité částky (klidně třeba 1 000 Kč místo 500) bez oné podmínky "v nezměněné výši" třikrát po sobě. Náklady na pouhé vedení "dočasně mrtvého" Partnera v administraci systému budou zanedbatelné a náklady na výplatu peněz nulové. Je to možná jen detail, ale jako potenciální Partner bych si z podobných detailů dělal představu, jak ke mně bude přistupováno.
Zkuste vzít do úvahy náklady na administraci systému a výplatu peněz. Nám se zdá čáskta 500 Kč (provize z cca 3-4 nákupů) rozumná pro obě strany. Navíc, důležité je "v nezměněné výši" třikrát po sobě. To znamená, že nám partner čtvrt roku nepřivede žádného platícího zákazníka. Věřím, že takových partnerů bude minimum.
Každopádně uvítám podněty ke zlepšení systému. J. Trčka
Nelíbí se mi Všeobecné obchodní podmínky, které jsou příliš jednostranně nastavené v neprospěch Partnera. Jinak by to mohl být zajímavý program. Mimo jiné např. v bodě 14.:
"Partner může nárokovat Odměnu pouze za předpokladu, že celková výše Odměny za jeden kalendářní měsíc dosáhne nejméně 500 Kč. V případě nedosažení této výše se zůstatek automaticky převádí do dalšího měsíce, ne však vícekrát, než třikrát po sobě v nezměněné výši."
Nevýhodné např. pro toho, kdo se zaměřuje na sezónní zboží. O zůstatek ve výši pod 500 Kč dotyčný s největší pravděpodobností přijde. To mi přijde ne jen nevýhodné, ale spíše až neseriózní.