Vlákno názorů k článku Máme nejlevnější či nejdražší Internet? od Vladan Crha, tiskový mluvčí - Vážený Dupree, ad reklamace) ne, nemyslím. nad správností našeho...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 10. 2000 13:09

    Vladan Crha, tiskový mluvčí (neregistrovaný)
    Vážený Dupree,

    ad reklamace) ne, nemyslím. nad správností našeho postupu dohlíží 1. ČTÚ, 2. Ministerstvo dopravy a je-li to třeba i 3. soud. navíc, jak jsem již říkal - jednoznačně se dá vysledovat vztah mezi klesajícím počtem reklamací a podrobnějšími účty.

    ad reklama) stejně jako každá jiná firma používáme reklamu abychom zlepšili svoje hospodářskjé výsledky. reklama na předplacené Karty X (prodávají je i jiní operátoři) slouží ke zvýšení prodeje tohot produktu, reklama na X call (obdobné služby také nabízí jiní operátoři) pomáhá k tomu, aby zákazníci využívali volání přes ČTc a ne přes jiného operátora a tak bych mohl pokračovat.

    ad sponzoring) až na výjmky (hokej) podporujeme především obecně prospěšné aktivity, ze kterých se nedá "vytřískat" nějaký ohromný reklamní kapitál (Linka bezpečí, divadelní festivaly, filmové přehlídky, internetové projekty pro děti, vzdělávací programy pro studenty). děláme to proto, že to považujeme za správné.
  • 22. 9. 2000 10:42

    Dupree (neregistrovaný)
    "Co je vsak dulezitejsi, pocet podanych reklamaci jiz nekolik let klesa. Duvodem jsou - verte neverte, podrobnejsi standardni ucty i sluzba detailni vypis hovoru."

    Hm, a co myslíte, pane Crho, není náhodou jen tak mimochodem možné, že jestliže ze 100 lidí, kteří reklamaci provedli, jich uspělo jen 6 či 7 (jak sám svými 6-7% uvádíte), ostatní pomalu ale jistě přechází chuť ztrácet čas s byrokratismem vládnoucím na vašich pobočkách, mají-li tak malou šanci na úspěch?

    BTW, opravdu nechápu, k čemu monopol potřebuje tak masivní reklamu. Kam se podívám, je nějaký váš billboard, šot v televizi nehorázné délky, sponzoring a samochvála v podobě reklam v časopisech, co nového jste si zase vymysleli. Nám, vašim zákazníkům stejně ve většině případů nezbývá nic jiného, než u vás zatím zůstat a jestli se tolik obáváte svých budoucích konkurentů, nebylo by snad lepší bez povyku peníze, ušetřené za reklamu, investovat do snižování cen služeb a zlepšování kvality a tím si upevňovat zákaznickou základnu?

    Někdy si připadám jako v kraji za zrcadlem.

    Dupree
  • 21. 9. 2000 17:57

    MK (neregistrovaný)
    A dejte si dohromady, kolik stoji minuta hovoru v siti CT a minuta hovoru v sitich, ktere zminujete :-)
  • 21. 9. 2000 17:49

    Jan Dvorak (neregistrovaný)
    Jediny kdo se nas snazi presvedcit o tom ze mame nizke telefonni poplatky je CTc, jak jinak. Kdyz se podivam na ucet od napr. CEZu, spocitam si, ze vyroba energie skutecne tolik stoji, a taky vim ze CEZ musi z neceho zit. Kdyz se podivam na ucet od CTc, nevim za co to vlastne platime. Zarizeni, ustredny, optika, to vsechno stoji jiset spoustu penez, jenze cisty zisk CTc, a ohromne prostredky investovane do reklam a do sponzoringu snad vsech vetsich festivalu v CR mne presvedcuji o tom, ze po snizeni poplatku na 10% soucasnych by telekom porad jeste dobre prosperoval. Kdyz sedim v tramvaji a kolem projede auto paegasu, slysim kolem sebe vetsinou 'paegas je fajn' nebo 'oskar je ale lepsi'. Kdyz projete auto CTc slysim hesla jako 'cesky zlodeji' 'telekomunisti' 'cesky svine' a podobne :) tohle je realita, ne grafy.
  • 21. 9. 2000 16:21

    PK202 (neregistrovaný)
    Zdravim.

    Velmi rad si pockam na Vase osvetleni ohledne pronajmu byvale Mikrotechny a dalsich pripominek.


  • 21. 9. 2000 13:15

    MK (neregistrovaný)
    Neslo by to zaridit (permanentku) nejakym snazim ukolem ? :-)

    Zcela nepochopitelne se musim postavit na stranu CTc. V teto konkretni situaci byl (ponekud prekvapive) v defenzive a reagoval na neco, co uz bylo zverejnene. Ze si pritom vybral cast, ktera vyhovuje jemu, to je standardni postoj. ISP udelali totez. Nemuzete cekat od PR oddeleni, ze emituje neco, co by mohlo byt jen zpochybnit stav firmy na trhu :-)

    Mnohem horsi je vlastni prace s daty. Viz. dnesni clanek o kumulovanosti provizi pro ISP :-(

  • 21. 9. 2000 12:19

    Vladan Crha (neregistrovaný)
    Vazeny pane Schiefere,

    procento opravnenych reklamaci je tusim zhruba 6-7% (60-70 promile, chcete-li). Pokud nejste spokojeny s vyrizenim reklamace v CESKEM TELECOMU, muzete se obratit na CTU, posleze na Ministerstvo dopravy nebo na soud.

    Co je vsak dulezitejsi, pocet podanych reklamaci jiz nekolik let klesa. Duvodem jsou - verte neverte, podrobnejsi standardni ucty i sluzba detailni vypis hovoru.

    Jeste jednou (snad naposledy) k tem "zmanipulovanym" grafum - najdete-li rozdil mezi grafy v nasi tiskove zprave a grafy zverejnenymi na webu OECD, mate u mne permanentku(na libovolny stadion) na tento rocnik CESKY TELECOM Extraligy.

  • 21. 9. 2000 11:47

    Vladan Crha (neregistrovaný)
    Vazeny PK202,

    i tiskovy mluvci ma jenom jednu hlavu a dve ruce. jakkoliv rad diskutuji se Vsemi, kteri tady na Lupe vyjadri svuj nazor, musim se obcas venovat i jine cinnosti. jsem trochu v nevyhode - "bavim" se s nekolika lidmi najednou.

  • 21. 9. 2000 2:34

    Martin Schiefer (neregistrovaný)
    Clovece nema cenu se tu "utrhovat" na p.Crhu ten se pouze ridi heslem (jako vetsina) "koho chleba jis, toho pisen zpivej" ja osobne obdivuju ze je vubec ochoten "strcit hlavu do jamy lvove" ponevadz pochybuji ze by se zde (a kdekoliv jinde) nasel, byt jediny, spokojeny zakaznik CTc s jeho sluzebami a nedej boze i vyuctovanim. Na druhou stranu musim pochvalit slecnu v zakaznickem centru ktera se mnou za "pouhych" 160,-Kc (+ pul hodiny mezimesta) ochotne vybirala nove tel.cislo :)))

    BTW: Pane Crho coz kdybyste nam tu prozradil % uspesnych reklamaci (kladne vyrizenych ve prospech zakaznika ne pro vas) pripadne v %o at vypada vetsi a nemusito vase oddeleni "manipulovat" jako grafy, diky

  • 21. 9. 2000 1:03

    PK202 (neregistrovaný)
    Jak se dalo cekat telecomunisticky mluvci se nam odmlcel.

    No asi po nem nelze chtit aby neco osvetloval, vzdyt nema duvod. Jak jsem se docetl je Telecom pry jednou z nejuspesnejsich ceskych (?) firem a pan Crha to priklada zrejme tomu, ze maji spokojene zakazniky.
    Nu coz ma pravo na svuj nazor. Zrejme potvrzeny "pilotnimi projekty"
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).