Vlákno názorů k článku Máme si stěžovat na ČTÚ, nebo na sebe? od xls - Skype je sice užitečná služba, ale už Skypeout...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 3. 2012 9:54

    xls (neregistrovaný)

    Skype je sice užitečná služba, ale už Skypeout není z nejvýhodnějších, nastavování SIPu v mobilu je taky většinou porod a vzhledem k výdrži mobilních telefonů to je v podstatě jen řešení pro geeky.
    Pro "normální" uživatele se mi osvědčilo jen jedno řešení: SIP přes vhodné hardwarové zařízení. Uživateli se vrazí do ruky normální sluchátko a ať si přes to volá jak potřebuje. V podstatě je tak minuta hovoru do celého světa v řádu desetihaléřů, účtování bez okrádání 1+1, normálně se volá i přijímají hovory a není potřeba nikde nic zapínat, nastavovat, mít zapnutý PC, apod.

  • 22. 3. 2012 10:01

    krakonoš (neregistrovaný)

    Skypeout opravdu nic moc není, proto mám kromě Skype a mobilu s předplacenkou ještě klasický VoIP s VoIP telefonem a klientem v notebooku. (stejné číslo). Pokud někam jedu, VoIP telefon odpojím a používám klienta v NB, čímž se vyhnu placení roamingu. Mobil s předplacenkou mám jen pro příchozí hovory, nebo nouzové volání, takže mi tři stovky kreditu ročně bohatě vystačí.

  • 22. 3. 2012 10:48

    Good Samaritan (neregistrovaný)

    To já používám VoIP se zachováním stávajícího mobilního čísla. Vyřešil jsem tak problém s nutností datového tarifu a nižší výdrží telefonu. VoIP aplikaci prostě spustím pouze v momentě kdy potřebuju volat a jsem na WiFi (80% mého času).
    Tzn. hovory přijímám na svém mobilním čísle přes GSM a když volám, tak volám přes VoIP a WiFi (na mobil 1,50 Kč/min). Tím pádem nejsem nucený mít ani datový tarif od operátora, mám vteřinovou tarifikaci (1+1) a nulový paušál.
    Když chci volat a nejsem na WiFi, tak na delší hovory používám u VoIP "call back prozvoněním", který je sice trošku složitější na obsluhu ale můžu volat za 3,18 Kč/min s vteřinovou tarifikací. Když jsem líný udělat callback, tak zavolám normálně přes předplacenou kartu (za lenost se platí).
    Zachování čísla pro VoIP hovory podporuje např. VooCall a Odorik.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).