Praha startuje nové placené parkovací zóny!
1. 4. 2016 - pilotní etapa:
MČ Praha 5 (Újezd)
MČ Praha 6 (Bubeneč, Dejvice – část)
1. 5. 2016 - 1. etapa fáze 1:
MČ Praha 3 (Jarov)
MČ Praha 4 (Nusle, Podolí – část, Michle – část, Spořilov – část)
MČ Praha 5 (Smíchov, Košíře)
MČ Praha 6 (Dejvice, Vokovice – část, Veleslavín – část)
MČ Praha 8 (Karlín, Libeň)
MČ Praha 9 (Vysočany)
1. 6. 2016 - 1. etapa fáze 2:
MČ Praha 8 (Kobylisy, Ládví)
MČ Praha 12 (okolí polikliniky Modřany)
uvedomujete si ze automobil bohuzel ke srumci velkomesta patri a ze se zavedeni zon obrati nejvice proti tem, kdo je chteji zavadet ?
ze sice mozna nyni zaparkujete pred svym domem, ale uz nedojedete svym autem nikam po meste ?¨
doprava je hustá, aut je hodne to nepopírám ale nastolil si někdo otázku proč ?
já osobně nemám nic proti kolu, mhd ale ani proti autu. volím to, co se mi zrovna hodí a bohužel většinou to vyhraje auto i za cenu nesmyslného parkování, stání v kolonách etc. nemít auto tak nevydělám ani na suchý chleba neb strávím veškerý čas v mhd.
ps navíc na kartičku (na prd) nárok nemám neb mám trvalé bydliště jinde - trvalé bydliště je v dnešní době naprostá bejkovina
Stačí zaplatit si oplocené parkoviště (na Praze 10 je to cca 2-3 tisíce měsíčně), bývalý šéf takhle parkoval pár minut pěšky od baráku. Případně si pronajmout garáž nebo parkovací místo v novostavbách (opět podobná cena).
Představa, že každý má právo zaparkovat si auto (či více aut) na ulici přímo pod oknem, je v normálně stavěném města v rozporu s fyzikálními zákony.
Ta oplocena verejna parkoviste postavena za verejne penize na kterych kdyz vam nekdo vykopne sklo, tak provozovatel prohlasi, ze nejde o hlidane parkoviste? Ano, vrele doporucuji, to se vskutu vyplati.
Vubec nejlepsi je pak parkovat auto na chalupe, takze kdyz potrebujete nakup, zajedete si nejdrive 100km tam, pak 100km zpet, nakoupite, zaplatite hodinku parkovani pred domem, a udelate si dalsich 200km vylet.
Když už mám za cokoli platit, tak mám za to také něco dostat! Platit jen za to, že vlastním auto a musím ho nechávat na ulici, protože garáže u baráku jaksi nejsou, je obyčejná zlodějna! Jenže když je potřeba živit uprchlíky a nahnědlá netáhla a sypat si do kapes miliony, je každý zdroj dobrý.
To je pro svobodné naopak noční můra. Všimněte si, že když dojde řeč na individuální automobilovou dopravu, začnou vás svobodní přesvědčovat, že teorie o trhu a nabídce a poptávce jsou úplný nesmysl – a že když je poptávka vyšší, než nabídka, není možné zdražit, ale naopak, je potřeba za stejnou cenu nabídnout ještě větší protihodnotu.
V Jižní Koreji se staví podzemní garáže. U nás se zakazuje parkování a za nedostatek místa na ulici se vybírá čím dál tím víc. Ale nikdo není schopen zoufalou situaci, zejména v centru, nějak smysluplně vyřešit. Protože házet motoristům klacky pod nohy a prosazovat neohrabanou a nehygienickou MHD, dobré řešení rozhodně není. Bylo by zajímavé, spočítat, jaké škody působí státu i podnikatelům různé epidemie, pro které je MHD ideálním inkubátorem a množírnou. (Pracoval jsem ve firmě, kde se jezdilo výhradně služebními auty a chřipkové epidemie jsme neznali; když ze stovky lidí odemocněli dva, nebo tři, bylo to na pováženou).
V centru nemají auta co dělat. Je to ostuda, že se auta prohánějí po václaváku nebo že se dá dojet až na staroměstké náměstí. A proč by to měl řešit stát, tak si tu garáž postav a pronajímej.
A co třeba splodiny z těch aut, to nemá žádný vliv na zdraví? A když každý pojede autem, máme zbourat domy aby bylo místo na nové pruhy silnic a další parkoviště?
Doufám, že váš zaměstnavatel také zakazuje pít kohoutkovou vodu(viz. dejvice), jíst jídlo ze supermaketu (občasné nákazy z vadných šarží) a vůbec ve volném chodit mezi lidi(co když na ně někdo kýchne)
Ten váš nápad, že každý bude jezdit svým autem, má takovou drobnou vadu. Je fyzikálně a biologicky neproveditelný. Fyzikálně proto, že v Praze jaksi není fyzicky mezi baráky dost místa na to, aby se tam všechna ta auta vešla, natož aby bylo možné se tak někam dopravit. Takže byste musel zbourat půlku Prahy. Biologicky proto, že šestileté dítě prostě nemá a nemůže mít schopnosti, aby ráno sedlo do auta a odjelo s ním do školy. A je spousta dalších lidí, kteří řídit auto nemohou.
Nevím, co vám na MHD připadá neohrabaného – když je to udělané správně a tramvaj nebo autobus jede ve vyhrazeném pruhu, případně když použijete metro, je to v době špičky mnohem rychlejší, než auta popojíždějící v koloně. Takže při srovnávání srovnatelného mi připadá ve městě neohrabané osobní auto.
Vůbec není potřeba házet klacky motoristům pod nohy, úplně stačí, když se omezí některá jejich privilegia.
Jirskák, používaj mozek i na myšlení nebo jenom na dejchání?
Jezdit každý autem, že není únosné? A jako proč jisrsák? Že se vyrábějí auta s programovatelnou životností a tak se musí neustále po 15 letech vyměnovat za nové? Takže asi o výrobě to nebude, že by to příroda neunesla, že Jirskák.
Že to je o tom, že by se auta nevyšli na silnice? No Jirskák, platí pravidlo, že by měli být MHD lepší variantou, že Jirskák, ale ona není a lidi musej jezdit autama, protože všichni kdo maj mestkou na starosti říkaj jak je skvělá včetně vás jirskák, jenom lidi co ji mají používat říkaj, že použitelná je jenom občas a špatně, ale ty jenom držkujojou, maj být spokojení.
A to vození nákupu jirskák? Jako, že maj nakupovat každej den a ne mít nakoupeno alespon na týden, např při výpadku proudu, že by měli co žrát nebo alespon pro to pohodlí co osoněj neormální, že si nekoupěj na 14 dní a pak nevyjedou a nejsou na cestě a nejsou ani v mestke kde by vsefchny srali s velkáma taškama v přecpané tramvaji, že jisrsák, to je nepochopitelné.
Vúběc není potřeba házek klacky pod nohy motoristům Jirsák, ALE je potřeba jim nabídnout minimálně stejně dobrou alternativu. Jenže to by chtělo něco dělat jisrsák ne blbě psát o zelených žvástech na netu a jak vás Jirskák nikdo nechápe, ale zamyslet se Jirsák, že jste jeden z mála co prdaj podobné kecy a ostratžní když držkujoj na městkou, tak použít ten mozek, že asi bude problém v té městké, a ne v lidech, to nechtěj Jirsák? Jasné, to by bylo přiznat si že se mejlej, ale to oni nedelaj, oni vi vse a ostatni jsou ti co je potreba prevychovat, ze Jisrsak....
Už třetí focení? Zajímavý, že na Vysočinu se pořád nedostalo.
https://mapy.cz/zakladni?x=14.8101372&y=49.1403687&z=8&pano=1