Ale plati - musi nakoupit ustrednu, ktera je schopna sestavit jen urcity pocwet spojeni za 1 sekundu - naklady na udrazeni spojeni jsou jiz pak male.
Cim vic kratsich hovoru tak musite pro to asy ste vyuctovali stale stejny pocet minut hovoru koupit vykonejsi (drazsi) ustrednu a to je ten naklad !!!!
Ve skutecnosti je uctovani neprovolane doby tou nejlukrativnejsi polozkou obchodniho planu.
Zatimco v casti skutecne provolane doby musi operator odecist propojovaci poplatky (ktere si operateri uctuji 1+1), neprovolana cast, presto vsak uctovana, jde do kapsy operatorovi cela (tedy jde o prachchsprostou zlodejnu).
Navic by me zajimaly ty naklady na sestaveni hovoru - za sestaveni hovoru telefonni operator totiz nikomu nic neplati!
Žádná blbost není tak blbá, aby se nedala zdůvodnit. A u té tarifikace hovorů to platí dvojnásob, tam je účel jasný - zákazníka co nejvíc odřít. Za vzor slouží asi žlutý smrad - ten se ale nové zákazníky nesnaží získat.
Nechci se tady s nikým hádat, ale s kvalitou hovorů přes VoIP za poslední rok absolutně žádné problémy nemám, většinou je i znatelně vyšší než když se volá pevnou nebo mobilem. Zatím používám Skype, ale předpokládám, že podobní situace bude i u jiných poskytovatelů VoIP.
Já ne a ani o tom neuvažuji. Platit paušál a ještě ,,preventivně" dvě minuty za hovory typu: dobrý den, je xy doma? Tak děkuji... Myslím si, že lidé, kteří mají karnevalové telefonování na starosti, byli nejspíš vyhozeni od Telecomu. Mimochodem: Skype začíná počítat hovorné až po 5 vteřinách a počítá pouze skutečně provolanou dobu.