Marku, ale já neříkám, že jste v tom štábu nebyl. Vy jste přece vždycky všude a především na fotkách :-) Jen říkám jak to bylo s komunikační strategií, kterou dělalo PSBčko, což je nesporný fakt. Vaše sebeprezentace mi připomíná tiskovou konferenci pracovníka party výkopových prací, který na ni hovoří o tom jak vedl rekonstrukční práce na dálnici D1.
Tu kampaň přece dělala PBS a ne Prchal, ten tam max. pricmrndával jako u ostatní projektů. Takže se tu hromada lidí zbytečně ročiluje, protože Marek jako vždy dělá self branding přivlastňováním si cizí práce :-) A to je dobrá práce, protože jste mu to zase všichni sežrali i s navijákem.
PSB byli součástí týmu, stejně jako Campaigns. Jak jsem říkal včera, tak šlo o týmovou práci a seznam všech, kdo se podíleli, je na webu:
http://www.anobudelip.cz/cs/o-nas/nasi-lide/kontakty/
Pro uplnost. Kampan ve skutecnosti navrhovala a ridila tato firma: http://www.psbresearch.com/