Vážený pane Prchale, nemohl byste osvětlit rozdělení úloh - co dělalo PSB, co Vy a co Campaigns.cz?
A také - kdy a jak se tito tři dodavatelé stali dodavateli pro ANO?
Zvláště u PSB je těžko pochopitelné, že nepokračovali s ČSSD. Jaký byl jejich prvotní moment rozhodnutí pro změnu klienta?
Pro pochopení dění velmi doporučuji přečíst následující: http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/248334-sobotkuv-tajemny-muz-pokorny-ten-ktery-hybe-pristim-premierem/ a vzít na vědomí, že tato agentura je už z USA velice zkušená ve střetu zájmů.
Viz můj LinkedIn profil:
http://cz.linkedin.com/in/marekprchal/
Od ledna jsme budovali novou značku, komunikační kanály v onlinu, pak digitální oddělení, staral jsem se o online jako celek.
Jinak mohu mluvit pouze za sebe, nejsem mluvčím ani Campaigns, ani PSB.
Díky.