Marketéři používají inzerci na Facebooku hlavně pro zvyšování povědomí

10. 7. 2012
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Marketéři nakupují inzeráty na Facebooku hlavně s cílem zvyšování povědomí o značce či produktu. Vyplývá to z průzkumu, který uspořádalo AdAge mezi svými předplatiteli. Ti v 45.9 % případech požadují budování povědomí a vztahu k jejich značce  za nejvyšší prioritu. Na druhém místě se s velkým odstupem umístilo generování návštěvnosti webových stránek (17.6 %).

Marketéři nakupují inzeráty na Facebooku hlavně s cílem zvyšování povědomí o značce či produktu. Vyplývá to z průzkumu, který uspořádalo AdAge mezi svými předplatiteli. Ti v 45.9 % případech požadují budování povědomí a vztahu k jejich značce  za nejvyšší prioritu. Na druhém místě se s velkým odstupem umístilo generování návštěvnosti webových stránek (17.6 %).

Získávání nových fanoušků je cílem pouze v 12.1 % případů, podobně je na tom s 11.9 % udržování kontaktu se zákazníky. Na skoro posledním místě je s 8.4 % překvapivě využití inzerce k prodeji zboží či služeb.

Zdroj: Ad Age Survey: Marketers Buy Facebook More for Awareness Than Likes or Leads

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).