Myslím, že je to naopak: Robert Němec dokázal tuto zcela seriózní stránku (marketing prdů) okopírovat a geniálně zparodovat na www.robertnemec.com - tomu se říká smysl pro humor :-)
myslím, že ku prospěchu věci by bylo, kdyby pan Němec (aspoň u této série článků) publikoval pod pseudonymem. Někteří lidé jeho texty čtou jen proto, aby tam našli sebemenší chybu (nejlépe mimo téma) a vůbec neřeší obsah. Ten dnešní je podle mne celkem přínosný. Kdo snad čekal, že se zde dozví nějaké finty, tak asi bude zklamaný. Nesmí se ale divit. SEO je IMHO něco jako bojové umění. Není to jen o tom umět správně udeřit - je to o tom přijmout SEO jako filozofii. Než udeříte, měli byste vědět, proč tak činíte.
Pan Němec si svojí velkohubostí a chvastounstvím hraničícím s narcisismem možná udělal řadu nepřátel. Článek ale není o panu Němcovi. Zaměřte se prosím na obsah. díky.
Jediná KONKRÉTNÍ rada v článku (sorry, v přednášce) je to, aby člověk dal do TITLE nahá XY, pokud o ní píše bulvár, vše ostatní je na první pohled hezká omáčka, ale pokud to budete chtít nějak aplikovat, zjistíte, že nemáte co.
já vám váš názor neberu, konkrétních informací tam opravdu je poskrovnu :-). Jak píšu, mně spíš vadí kritika bez jakýchkoliv podkladů a je jedno, jestli je to Franta nebo Pepa.
A co se obsahu článku týká, tak v článcích pana Němce příliš informací nečekám - spíš tu filozofii. Konkrétní info snad bude ve čtvrtek.