Vlákno názorů k článku Marketing v sociálních médiích a dolování peněz z Facebooku od pepicek123 - Jako tvůrce několika aplikací v top 10 ČR...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 6. 2011 9:16

    pepicek123 (neregistrovaný)

    Jako tvůrce několika aplikací v top 10 ČR musím po ročních pokusech vydolovat z navštěvovaných aplikací nějaké zajímavé peníze konstatovat že bohužel Facebook je z komerčního hlediska pro majitele aplikací naprostý propadák.

    Samotného by mě zajímalo čím to je, ale pokud stavím aplikaci normálně na www a pak na Facebooku tak rozdíl je ten že na www mě to vydělává a na Facebooku při několikanásobně větší návštěvnosti nejsou ochotni lidé utratit ani zlomek peněz.

    Proto zůstanou asi aplikace na Facebooku typově ala: Pošli pusu, pošli srdíčko a jiné nenákladné blbiny pro radost majitele aplikace.

    Pokud hledáte nějaký bussiness model tak na Facebooku nevyděláte, spíše jak zde bylo psáno je to vhodné jako image doplněk celku.

    Další problém je neustálé změny v API Facebooku, nekompatabilní změny, neohlášené změny způsobující nefunčnost aplikací. Tento nesmyslně živelný vývoj způsobuje další prodražení vývoje a správy aplikací a neustálý dohled. Klidně se vám může stát že vám aplikace v neděli večer přestane fungovat protože Facebook změnil bez upozornění login do systému, nějakou komponentu atd....

  • 14. 6. 2011 11:49

    Alex (neregistrovaný)

    Když se povede virál ... možná jako podpora, možná slevomatu to pomohlo, ale nějaký standartní kanál ne. Snad s vyjímkou her. Jestli to není tím, že se se svým nákupním rozhodnutím nemají takovou touhu svěřovat a nebo je 100x lepší diskuzní forum k danému produktu bez balastu? Prostě, když jdu na pouť tak nepočítám s tím, že koupím kvalitní produkt, hledám zábavu a vůči obchodním nabídkám jsem výrazně víc skeptický.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).