Marketingovým ředitelem portálu Seznam.cz je Michal Vodák

7. 1. 2010
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Seznam.cz hlásí změnu na pozici marketingového ředitele. Tím se s účinností od 1. ledna 2010 stal Michal Vodák přicházející ze společnosti Mars, kde jako Senior Brand Manager v letech 2007 až 2009 odpovídal za cenovou i komunikační strategii produktového portfolia a za řízení životního cyklu produktů. V minulosti také pracoval pro T-Mobile nebo Pojišťovnu České spořitelny. U české portálové jedničky střídá Michaelu Hrubou, která Seznam.cz v listopadu 2009 opustila. (Tisková zpráva)

Seznam.cz hlásí změnu na pozici marketingového ředitele. Tím se s účinností od 1. ledna 2010 stal Michal Vodák přicházející ze společnosti Mars, kde jako Senior Brand Manager v letech 2007 až 2009 odpovídal za cenovou i komunikační strategii produktového portfolia a za řízení životního cyklu produktů. V minulosti také pracoval pro T-Mobile nebo Pojišťovnu České spořitelny. U české portálové jedničky střídá Michaelu Hrubou, která Seznam.cz v listopadu 2009 opustila. (Tisková zpráva)