Jake animace obliceju? Vzdyt tam zadne nejsou. Staci se podivat na libovolne z tisicovek videi ze hry. Je tam jakysi pseudonahodny pohyb zcela nesouvisejicich casti cehosi, co by se mozna s velikou davkou fantasie dalo zovati oblicejem. Kritika ktera se za totez snesla na posledni ME je k smichu - tamni postavy proti KC maji mimiku naprosto perfektni, a kdyz nic jineho, nemachaji pri rozhovorech nesmyslne rukama a neni treba pred kazdym rozhovorem cekat na cernou obrazovku a loading.
Potom nezbyva nez kontatovati, ze netusite co to je animace obliceje, to rozhodne neni nahodny pohyb rtu v reakci na zvuk. On totiz kdyz clovek mluvi, tak zapojuje tzv mimicke svaly, ktere vyjadruji obsah toho co rika casto lepe, nez slova.
V pripade kreslenych postavicek se pak tyto reakce zcela umyslne prehaneji, aby s omezenymi prostredky byly zrejme. U animace (nejen)lidskych obliceju se pouziva motion capture herce, ktery emoce prehani uplne stejne - proto, aby vysledek byl zjevny, neb ani ingame nelze simulovat desitky svalu ve tvari.
To co je k videni v KC je neprilis vydareny pokus o proceduralni zpracovani reci. Proto to vypada hloupe, protoze lidsky mozek je schopen reagovat i na velmi drobne odchylky od normalu.