Vlákno názorů k článku Martin Homolka (Socialbakers): Chystáme se dobýt Ameriku a pokukujeme po Číně od Uo - Je to presne tak, jak pises. Obcas se...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 4. 2014 18:15

    Uo (neregistrovaný)

    Je to presne tak, jak pises. Obcas se na to nekdo podiva, sleduje grafy, ktere jsou prakticky k nicemu a jeste za to plati. Ono se staci podivat i na Google Analytics a clovek vi, ze ten nastroj taky neni nic extra super. Pouze je to zadarmo = tot jeho hlavni vyhoda. Spoustu veci to naopak neumi a nebo umi hodne blbe.

  • 28. 3. 2014 20:16

    total (neregistrovaný)

    vi nekdo na jake bazi spolupraci s temito firmami probiha? to jako chodi lidi z SB na meetingy s lidma z tehle firem a resi s nimi social media tj. maji spolecne uzky vztah, nebo je to spis tak ze ty dotycne firmy maji pouze subscription neco jako ma kazda firma Google Analytics a jednou za mesic se "mozna" nekdo podiva na nejaka data? Pak by mi to tak zazracny neprislo, protoze takovych sluzeb "pouzivaji" korporace desitky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).