Právě naopak, to ze získali investory jen potvrzuje fakt, ze něco hodnotného nabízejí, z jakého důvodu by někdo investoval miliony dolaru do něčeho co nemá hodnotu? Co se týče korporatnich stránek na Facebooku tak počet fanoušků a liku se dneska běžně bere jako ukazatel zákaznické základny a srovnání napříč konkurenci může obsahovat užitečné informace které mohou posloužit k lepším kampaním, stránky taky slouží pro vybudování lepších zakaznicko firemních vztahu skrze osobnější přístup a to vše přispívá k budování zákaznické základny která se bude vracet, možná chápu ze to nemusí mít smysl pro české internetové zaostalé negramoty kteří nedohlednu dal než na konec svého nosu, ale obecně se tedy komunikace přesouvá právě na facebook a sociální site.
Tenhle "busines" slovník se učí na UK?
Máte k nějaké firmě lepší zákaznický vztah kvůli FB? Od té doby, co jste firmu lajknul na FB od nich více nakupujete jejich novinky na trhu a vyplňujete jejich dotazníky? Kam se ta základny zákazníků bude vracet a proč?
Opravdu chcete, aby do vás nějaká firma hustila lepší reklamní kampaň? Proč by to měla dělat, když už její fanoušek jste a smyslem reklamy je dostat co nejvíce zákazníků od konkurence?
Opravdu má firma (libovolná) prostředky na to, aby si s každým potencionálním zákazníkem budouvala osobnější přístup?
Chápu, u zkoušky Vám takové kecy zajistí body, ale realita je asi jinde...