"Kategorie plné chybně zařazeného zboží"
Nevim jak Alegro, ale jestli to funguje podobne jako v Alze, tak se vubec nedivim. Z tech se seznam kategorii marne snazim dostat uz 1/2 roku. Jedine co maji, je 150ti urovnove rozklikavaci cosi na webu, takze v tom rozhodne nikdo tu spravnou kategorii hledat nebude.
Jinak vseobecne, vazne nevim, kdo by nakupoval nekde, kde pak zaplati 8krat postovne, dostane to od 8mi dodavatelu, a pripadnou reklamaci bude resit s 8mi ruznymi subjekty (protoze od toho tihle "zprostredkovatele" daji ruce pryc).
Tak si tam ten prášek zkuste najít. Ten samý my vyskočil v 10 různých vezích za různé ceny s různým popisem. Je to ten samý? Nelze poznat.
Sháněl jsem drogerii (šampony, prášky, tablety do myčky apod.). Celkem nákup za cca 2k. Půl hodiny jsem věnoval allegru na naklikání, protože jsem měl kupón. Pak jsem na zběžně zkusil alzu. Naklikano za 5 minut a dokonce i cena v součtu lepší. Navíc jsem měl vše druhý den doma.
Možná by si pan Komora měl něco zkusit na Allegru koupit. Na vybírání je to naprosto nepoužitelné. Kategorie plné chybně zařazeného zboží, parametry k ničemu a stejné zboží klidně 100x od různých prodejců... No prostě jako tržiště. Doslova. Všude to samé, bordel a ve finále ztráta času.
Říkejte si o Alze co chcete, ale mají i naprosto okrajové kategorie precizně roztřízené a dokonce i s parametry. K tomu odppvídající popis v normální češtině. Ano, i tam se semtam najde chyba, ale oproti alegru je ta chybovost úplně někde jinde.