Bohužel, právník si nejlépe ochrání svůj flek, když řekne, že to nejde než aby riskoval, že to udělají špatně. Zažil jsem to samé v korporaci, kdy při tvorbě nástroje na hromadný upgrade firmware v síti zákazníků nám naši právníci řekli, že zákazník musí ručně schválit licenci pro každé zařízení zvlášť (tím ten nástroj ztratil smysl). Argument, že konkurence to umí bez toho nepomohl.
Jinak za mě velké uznání za to, že se v prostředí nemocnice (a ještě zrovna Bulovky, která je pro pacienta ztělesněním zoufalství) najde takto osvícený člověk.
P.S.: Kdybyste ještě dokázali vyměnit příšerné (a některé nefukční) automaty na poplatky za moderní řešení, třeba webové nebo appku, bylo by to skvělé.
K dané situaci vedly 2 chyby:
1. Když pan Koníř věděl, že jeho právníci rozumějí pouze zdravotnictví (kdo u nich řeší věci např. kolem porovozu nemocnice???), neměl se jich ptát.
2. Když právníci věděli, že rozumějí jen zdravotnictví (nebo nemají dostatek sebereflexe a soudnosti?), neměli mu odpovídat.
Aby to nevypadalo, že chci kritizovat: Za snahu a činnost si zaslouží p. Koníř uznání.