Líbí se mi, jak MM stále přechází mezi projektama a vždycky je hodně nadšený ze změny, která před ním otvírá nečekané možnosti a on se konečně bude moci plně realizovat, aby z toho po poměrně krátké době, docela v tichosti vycouval...
Druidly pravděpodobně propálilo ty dva miliony a umírá.
Michale, správně jsi napsal, že "projektů si může každý navymýšlet a realizovat libovolné množství". Pokud v Economii usoudili, že na to potřebují tým, je to jejich věc. Pokud ty vytváříš inovace a tým nepotřebuješ, výborně. Každý má svou cestu, svůj způsob. A jestli soukormé vydavatelství "vyhazuje peníze"? To by tě mělo jen těšit. Určitě budou neefektivní a beztýmový inovátor je převálcuje.
P.S. jsem zvyklý na tykání, pokud by to vadilo, omlouvám se.
Přesně tak. Jen se podívej na profil Martina Malého na Linkedin. Už nám zase změnil zaměstnání, teď dělá jakéhosi Senior konzultanta v jakési energetické firmě :-) Baví mě číst jeho bláboly a to, jak si hraje na IT celebritu. Já sám jsem programátor a znám opravdu špičkové programátory a žádný z nich neblekotá na netu, jaký je to machr, ale v tichosti tvoří a tvoří ... kvalitní software, zatímco tyhlety týpci typu Martina Malého diskutují všude možně jako největší celebrity o programování :-) A když jim dáš vytvořit aplikaci, tak utíkají z jedné firmy do druhé, všude jim údajně ubližují a nedokáží rozpoznat jejich talent ... není to spíše o tom, že o IT mluví hlavně ti, kdož IT vůbec ale vůbec nerozumí, natož rozumět programování ... je mi fakt smutno z toho, kdo všechno dneska ze sebe dělá IT odborníka.
Co je to v médiích inovativní projekt? Projektů si může každý navymýšlet a realizovat libovolné množství. Inovace může používat každý, technologie na to jsou, možnosti jsou nekonečné a není na to potřeba tým pro inovace. "Inovace", které se dělají bez ohledu na ekonomické hodnocení projektu, nejsou inovace, ale vyhazování peněz a je to nejdražší řešení. Důležité je umět technologie a postupy ve VHODNÝCH případech použít. A na to by vydavatelství mělo použít letité vlastní know-how a zkušenosti od pracovníků. A pokud je nemá kde vzít, tak je to chyba a další roky bude opět pouze experimentovat a vyhazovat finance. V médiích je to hlavně o obsahu, jeho správném strukturování a ne v počtu efektů na webu, v aplikacích atd.