Michale, správně jsi napsal, že "projektů si může každý navymýšlet a realizovat libovolné množství". Pokud v Economii usoudili, že na to potřebují tým, je to jejich věc. Pokud ty vytváříš inovace a tým nepotřebuješ, výborně. Každý má svou cestu, svůj způsob. A jestli soukormé vydavatelství "vyhazuje peníze"? To by tě mělo jen těšit. Určitě budou neefektivní a beztýmový inovátor je převálcuje.
P.S. jsem zvyklý na tykání, pokud by to vadilo, omlouvám se.
Co je to v médiích inovativní projekt? Projektů si může každý navymýšlet a realizovat libovolné množství. Inovace může používat každý, technologie na to jsou, možnosti jsou nekonečné a není na to potřeba tým pro inovace. "Inovace", které se dělají bez ohledu na ekonomické hodnocení projektu, nejsou inovace, ale vyhazování peněz a je to nejdražší řešení. Důležité je umět technologie a postupy ve VHODNÝCH případech použít. A na to by vydavatelství mělo použít letité vlastní know-how a zkušenosti od pracovníků. A pokud je nemá kde vzít, tak je to chyba a další roky bude opět pouze experimentovat a vyhazovat finance. V médiích je to hlavně o obsahu, jeho správném strukturování a ne v počtu efektů na webu, v aplikacích atd.