1. Blahopřeji Z1 k tomu, že přežila první rok vysílání
2. Kauzou "multiplex o2" by se měl konečně začít zabývat nějaký regulační úřad
3. Ukazuje se, že český divák je zvyklý podívat se na zprávy v sedm, respektive u nás od 18:45, a absolvuje pravidelnou zpravodajskou hodinku. Ty zprávy z burzy většinu "českých diváků" vůbec nazajímají ..
4. Jestliže inzerent chce zaujmout reklamou s balenou vodou, sušenkami či pracím práškem, rozhodně nejsme stanice, kam má smysl investovat. To je špatná úvaha - na poradách manažerů, na konferencich, prezentacich, veletrzich atd. se přece třeba může pít minerální voda určité značky ...
5. Z1 má jedinou možností - být alternativou - pokud se jinde vysílají filmy, pohádky může opravdu Z1 zaujmout třeba dokumentem.
Pokud Interview BT má dobrou sledovanost, je to tim, ze o pul desate jsou jeste lidi schopni vnimat dialog ve stopazi 20 minut,
jinde vetsinou konci film, a neni na co přepnout - za tento pořad jsem moc rád...
6. škoda, že v tomto rozhovoru není zmíněna sledovanost Z1 přes Internet ....
Závěr - držím palce Z1 ...
ad 3) ano, ekonomicky zpravy "vetsinu" nezajimaji, jenze to neni ani cil z1 - ekonomika je profilujici cast zprav teto televize pro ekonomicky aktivni/decision makery
ad 4) Manazer rekne podrizenym at zaridi konferenci/prezentaci/veletrh a neresi jestli tam bude matonka nebo bonaqua