evokují jediné - nikdy nic nekoupit od toho kdo mi leze do PC a do obýváku.Najust jdu k Vietnamcům.Ony ty značkové věci mají stejnou kvalitu jako z tržnice.Moje zkušenost.Přece nebudou výrábět zboží které vydrží roky.Nepůjdou tím proti sobě.S penězi do banky nikdy.Proč jim poskytovat moje peníze které ony zůročí pro sebe tím,že je půjčují za vysoký úrok a já z toho nic nemám?Tak banky taky ne.A auta to fakt nehrozí.To nové ztrácí na ceně jen vyjede za bránu výrobního závodu...Zbývají potraviny - proč myslíte že Kaufland apod praskají ve švech a jezdí tam nakupovat i honorace ? Takže ty reklamy jsou jen plácnutí do vody
Jakože názor jak noha, ale budu reagovat jen na ty auta. Víte proč ztrácejí cenu "jen vyjedou za bránu výrobního závodu?" zkuste se zamyslet proč ... už jste viděl někoho, kdo takové auto prodáva hned potom co si ho koupí? ne... a pokud ano má k tomu zatraceně dobrý důvod anebo mu na penězích až tak nesejde. Mimochodem.... takové noviny nebo jídlo tu hodnotu zrácejí o dost brutálněji jen co opustí bránu Kauflandu. :)
Myslím si, že u těch aut zaměňujete příčinu a následek. Že cena "bezprostředně po vyjetí ze vrat" jde dolů ne proto, že "když to někdo v té chvíli prodá, tak proto má zatracený důvod", ale proto, že kupující nemá žádný důvod to auto vzít za cenu podobnou ceně výrobce - jestli máme zaplatit 200K nebo 198K po vyjetí ze vrat, tak to už radši připlatím ty dva tisíce a mám jistotu, než maličko ušetřit, ovšem s rizikem, že s tím autem prodávající za tu chvilku od vyjetí něco provedl (vytočil motor do nesmyslných otáček, protože nedokázal zařadit, apod.).
Noviny hodnotu ztrácejí v průběhu času, ne v tom, jestli zrovna vyjely z tiskárny nebo jestli už je někdo očetl. Jídlo je na tom podobně.
Cena je určena poměrem nabídky a poptávky, ne užitnou hodnotou, nebo funkčností dané věci. Je to kvantová veličina, je určena v podstatě 'vlnovou funkcí' (rozptylem hodnot) a dá se přesně určit jen změřením, tedy prodejem, ale tím zároveň o tu věc přijdete, získá ji někdo jiný a tím dojde i k rozpadu oné 'vlnové funkce', konkrétního vztahu nabídky a poptávky, jejímž konkrétním parametrem jste i vy (strana nabídky) :-))) Proto je cena v obchodě jiná, než za pokladnou. Je to už jiný předmět, určený jinou 'vlnovou funkcí', protože změnil majitele. Součástí každého zboží je i jeho majitel, věc bez majitele, není zboží a nemá žádnou cenu :-)))
To v kvantovém světě doložit nelze, pokud tu cenu neměříte (neprodáváte to nabyté zboží), tak má mnoho možných cen najednou. No a změřením, tedy prodejem tu cenu sice zjistíme, ale zároveň o ten předmět přijdeme, bude ho už vlastnit někdo jiný a bude mít hned jinou, než prodejní cenu, protože se na ni už bude podílet nový majitel (nová 'vlnová funkce').Takže to, na co se ptáte, na to neexistuje odpověď. Z principu věci. Vy můžete odpovědět jen na otázku, na kolik si ten předmět ceníte. A s tímto údajem můžete libovolně hýbat.
Ono je to poněkud relativní. Pokud prodáváte ojeté auto na protiúčet, dostanete za něj vždy víc, než když ho prodáte jakýmkoli jiným způsobem. Já sám jsem za třiapůl roku staré auto s najetými 90.000 km dostal 70% kupní ceny. K tomu ještě slevu na ZTP a výsledek je ten, že za úplně nové auto vyšší třídy jsem zaplatil méně, než za to, co jsem prodal. (to kdysi nové mne stálo 238.000, tohle nové a lepší jen 195.000).
Dělám v internetovém marketingu již nějakou chvíli a tuto tezi, že „Už před rokem 2000 se hovořilo o tom, že existuje tzv. bannerová slepota, a tak zadavatelé a jejich agentury vymýšleli čím dál agresivnější formáty,“ nepovažuji za zcela pravdivou. Jistě bannerová slepota je stará věc a docela dobře potvrzena.
Ovšem mám výhradu k tomu, že "...agentury vymýšlí čím dál agresivnější formáty...". Za to, že reklamy na nás koukají na každém rohu webů, mohou majitelé těchto webů, kteří staví svůj příjem na příjmu z reklam... to je známé a jasné. A to je to, co je agresivní!
Nám to (komukoliv kdo vytváří a implementuje reklamu) ovšem klade docela brutální podmínky pro kreativy reklamy. Ve chvíli kdy použiji agresivní kreativu, tak automaticky tato reklama nikoho nepřitáhne. Je to podobné jako reklamy na youtube nebo streamu. Pokud dokáže zaujmout (má na to cca 1-2 s) tak si ji klidně prohlédnu celou a může trvat i pět minut, ale pokud je to blbost tak nervózně čekám až mi naskočí možnost přeskočení reklamy a za tuto dobu nevnímám vůbec co se v dané reklamě děje.
Takže long story short: Agresivita reklamy je dána jejím množstvím na dané stránce, nikoliv primárně její kreativou, protože agresivní reklamy si dnes mohou dovolit snad jen výrobci potravinových doplňků pro podporu erekce na erotickém webu, nikoliv solidní firmy.
Jinak jistě takováto neuroanalytika (neopovážil bych z toho dělat neuromarketing) je užitečná a dokáže lépe než například heatmapy určit co lidi více příjmají a nad čím více uvažují...
Neuromarketing by to byl v případě, kdy by se tyto reklamy dynamicky přizpůsobovaly v závisloti na typu každého člověka - což nyní není jaksi možné, proto bych volil lepší název neuroanalytika.
Teda takovouhle s prominutim slataninu jsem uz dlouho necet. Je hezke, ze delate nejaky pokrokovy vyzkum a monitorujete cast internetovych diskusi, nicmene vsechno co rikate kolem jsou blbosti pritazene tak, aby se vam to hodilo do kramu. Bohuzel je to tak nestastne napasovane, ze vysledek je spis kontraproduktivni.
Namatkou:
- definice toho co je agresivni format chybi - je to neco co moc blika, je to neco co cloveku prekryje cast obsahu, je to neco co cloveka zdrzi ve sledovani videa? .. nemate rozdelene, je to pokazdy neco jineho
- odvolavat se na kontextove cileni jako na zachranu sveta je jednak tak 10 let stara zalezitosti, druhak vyznamne nepochopeni propagace
- vzali jste si do pusy Alzu a davate ji za priklad te agresivni reklamy? Ted beru informace jenom z me hlavy, ale neprijde mi, ze by byla Alza reklamou nejak agresivni? Jenom je vsude. To berete jako agresivni? A na zaver uznavate, ze by jim to vlastne mohlo fungovat. Tedy popirate cely svuj clanek, kterym propagujete svuj biometricky vyzkum a potvrzujete naznacovany nazor ze to zase az tak fungovat nemusi, zatimco v polovine clanku jste odsuzovali zadavatele ze ho nepouzivaji protoze to jsou debilove (neznalost, vsude v zahranici tomu veri, jenom cechacci jsou tatari) (ano, tohle jsem trosku pritahl za vlasy)
- pisete ze se agresivitia formatu zvysuje, to je blbost, planuju internetovou reklamu uz pres 15 let a pred 10 lety neexistovaly mene agresivnejsi formaty, ani neni pravda ze by se mene pouzivaly. Poslednich 10 let neprineslo v agresivite prakticky nic vyznamneho krome toho, ze prave to cileni, ktere vy povazujete za spasu, je nyni brano jako agresivni, protoze vyuziva informace, ktere lide nevi ze zadavatele maji.
Mozna, pokud uz ten vas vyzkum chcete "nenasilnou formou" propagovat, by bylo lepsi hodit sem fotku cloveka jak civi do monitoru a ma na hlave draty a pak ukazat nejakych par peknych vysledku kdy to komu jak konkretne pomohlo. To by asi vzbudilo zajem vic. Takhle je to mlaceni prazdne slamy.
Jo a prosim mohlo by sem napsat tak 3-5 lidi ze pouzivaji adblock a tedy zadnou reklamu nevidi, nesnasi ji a nezajima je, ale ten clanek celej precetli a jeste na nej reagovali?
diky a hezky a prijemny patek vsem
to jsem si před několika lety vykutil sám pro sebe.Je to analogová záležitost a hlídá to výkonový objem signálu v pásmu 1 - 3 kHz, který je v reklamních zvucích vždy vyšší. Systém reaguje tak, že při výskytu ,,reklamního" zvuku zatlumí signálovou cestu, (nastavitelně) až do úrovně totálního vypnutí. Má to jen jeden háček a sice ten, že je nutno repráky v TV vypnout a zvuk odebírat přes analogový výstup a pouštět přes externí zesilovač, jehož součástí tenhle udělátor je.
Mezi agresivní reklamy já sám za sebe řadím například veškeré reklamy na všech u nás vysílajících televizních stokách. A to nejenom za to že tam na lidi vříská zelená svině z Alzy, ale už jenom z toho důvodu, že ty debilní televize jsou schopné pořad o délce 20 minut vysílacího času natáhnout několika reklamními bloky o dalších 45 minut. A to je doslova na zabití!
Stejně jako je na zabití když na TV Prima "bojují proti šmejdům" a každé zprávy tím krmí uši svého publika. A po těch zprávách klidně odvysílají reklamu na nějaké prase poskytující lichvářské půjičky. To bych rozbil držku jak zadavateli reklamy, tak idiotovi který ji vysílá!
že negativní emoce neprodávají. Naopak, vedou k sekundárnímu šíření reklamy a zvětšování jejího otisku, protože naštvaný jedinec šíří tuto informaci o naštvání dále, ale jeho příjemci už naštvaní být nemohou, protože nebyli vystavení přímému působení agresivní reklamy, proto je dobré do mixu zařazovat i agresivní reklamu, aby zajistila její šíření i po skončené kampani. Není určena k přímému ovlivnění jejího přímého příjemce, ale k jeho motivování k tomu, aby ji šířil dále a stal se jen přenosovým médiem. Její šíření je pak multiplikativní, jeden vhodně zasažený, ji šíří do x směrů a to ještě dlouho potom, co kampaň skončila.
Agresivní reklama nutí lidi k instalování doplňků na blokování reklamy na webech. A děláme to tak, že blokujeme celé domény ze kterých k nám to svinstvo proudí. A tak jedním zablokováním TRVALE a NEKOMPROMISNĚ zablokujeme reklamu na všech stránkách které čteme a nikdo z nás už později neřeší jestli někde budeme dělat vyjímku pro konkrétní stránky, nebo to necháme jak to je bloknuté.
A provozovatelé takto vlezlou a agresivní reklamou zamořených webů brečí že nemají každý měsíc na luxusní dovolenou nebo na další nové auto. Jejich chyba!
Používám tento plugin pro WP:
http://b-website.com/plugin-wordpress-adblock-notify
stránky jsou s péčkem :-)
Vaše onanie, nějak nechápu, proč se s adblockem cpete na stránky, který se vám nelíbí a otravují vás.
Když mě to bude hodně vadit, tak tam přihodím že se zbytek stránky načte až po reklamě, když se nenačte reklama, máte smolíka, podobně jako to dělá třeba xhamster, ale zatím se jen slušně snažím vysvětlovat, že aby se dotyčný mohl bavit, musí ten provoz někdo z něčeho platit, dost jich to pochopilo a zbytek může jít jinam, konkurence je velká.
Zajímavé, já si křečkuji úplně v pohodě i v textovém režimu B-) a o reklamě vím jen to, že tam možná nějaká je :-D .
Jen jsem pořád nějak líný udělat novou verzi ripperu, když ty .mp4 mají normálně načisto...
P.S. fakt bych rád věděl, co můžete mít za exkluzivní "obsah", třeba bych se namáhal i Operu spustit ;-) .
(můžete na konspirator(AT)centrum.cz, nechcete-li házet perly divým horským duchům >:) , díky)
Nejstupidnější reklama byla na stream.cz Na některých android tabletech dokonce nešla zrušit a bylo ji nutné zhlédnou. Když byla na 10 sec. dalo se to vydržet ale pojebaný, stupidní, dvouminutový TRIVÁGO už ne. Prostě jsem odcházel. Tato fašounská reklama mě natolik znechutila že jsem ani neaktivoval zvědavost co je to za server. Jen vím že si od nich nic nikdy nekoupim.
Na druhou stranu mi cpou do PC reklamu na nějaký známý e-shop a stejně nakoupím radši na dementní Alze.cz (asi nekkreténštější reklama století) protože mám jistotu že dostanu zboží nové a né jako u toho CZC.cz nebo jak se jmenujou, kde jsem dostal jednou zboží silně opotřebované a v tak opatlané krabici že i cikán v zastavárně prodává zboží luxusní.
Poslední dobou na mě velice silně zapůsobila reklama T-mobile s půvabnou sexy šťávkou. Ač na reklamy neklikám tuhle vokurku jsem si nemohl nechat ujít. To slintám i dole :-)