Zrovna ve hrách je problém spíš jinde. Celá produkce her "zholywoodštěla", takže se cpou obří prachy do reklamy a spoléhá se na to, že to lidi díky masáži koupí nejlíp ještě předem a tím se peníze vrátí. Za rok už si nikdo na tu hru ani nevzpomene, ale to nevadí, je tu nový hit. A když to schéma nevyjde, tak za to můžou piráti.
Meh. Na dárky a DRM není nikdo zvědavej. Hry mají mít férovou cenu. Pouhý přeprodejce, by chtěl lítat vrtulníkem. Už stačí, že jím lítají majitelé práv. To je základ celého kurvení. Copyright v současné podobě. Ten vytváří neskutečnou nerovnost mezi tvůrci, konzumenty a majitely práv. Dokud tu ta zrůdnost v dnešní podobě bude, piráti se bude z těch 90% dál.
No zrovna ve hrach je ted indie scena rozvinutejsi vic nez kdy jindy
https://twitter.com/DaveOshry/status/786257545044295680
Battlerite
Firewatch
Starbound
Stellaris
Rimworld
Factorio
Paladins
Stardew Valley
Hearts of Iron IV
Co tak nejak znam, tak indie je Factorio a Rimworld, Hearts of Iron a Stellaris jsou Paradox, coz je sice zavedene studio, ale nevim, jestli je to AAA marketingove prehraty stroj...
Po mirnem pogoogleni pusobi jako indie i nekolik z tech zbyvajicich.
Jasne, neni to cely trh, EA asi tlaci svoje masovky na Origin(u), ale i tak tu nejakou dominanci AAA titulu nevidim