Ano, takový McDonald internetového věku, velmi podobný produkt, postavený na papírových obalech, na vzhledu jídla a jednoduchá představa spojená s firmou, u McDonalda - jídlo dostanete do tří minut, zde - namícháte si, co chcete. Navíc viditelně nošené tubusy umožňují lidem demonstrovat jejich filozofický postoj a stát se součástí komunity.
Dobrý den, nikde v rozhovoru nebylo řečeno, že bychom se bez dotací neobešli. Dotační výzva byla možnost, jak se ucházet o zefektivnění výroby a částečnou automatizaci. V tomto kole uspělo pouze 20% žadatelů, bylo třeba doložit, že má projekt opravdový přínos ke konkurenceschopnosti a že je žadatel schopen si obstarat financování sám. Po 2 letech se nám to podařilo, byl to opravdový kolotoč po úřadech a bankách a nakonec čerpání dotace bylo řádně po 2 fázích projektu dokončeno.
Poskytnutá celková částka není v celkovém objemu nikterak závratná a pokryje pouze zlomek pořizované technologie.
Pokud jste toto ochoten podstoupit pro svůj podnikatelský záměr, myslím, že nikdo zdravě uvažující proto tomu nemůže nic namítat :)
Připadá Vám, jako zdravě uvažujícímu člověku zvýhodnění někoho v rámci konkurenceschopnosti jako normální řešení?
Navíc to popisujete jako hrozně vysilující martýrium a pak se tváříte, jak kdyby se to vlastně vůbec nevyplatilo, protože po dvou letech práce to vykreje pouze zlomek ceny. Docela divný, žít s takovým doublethinkem.