Problém dnešní doby je, že většinu 'podnikatelů' zajímá právě a pouze zisk. Jestli poskytují kvalitní služby, jestli je zákazník spokojen, a jestli tady po nich něco zůstane je jim naprosto ukradené, klíčový je zisk protože ten znamená odměny pro management. Hrdina bohužel není ten kdo desítky let poskytuje kvalitní služby, produkt, živí spoustu rodin, a samozřejmě na tom vydělává, ale ten kdo nabouchá co nejvíc peněz za ideálně NIC.
Díky tomu máme výrobky které se za pár měsíců rozpadají a předražené nekvalitní služby.
Roky si dělí na kvartály a podle toho kolik za něj vydělali, tolik mají odměny tedy co bude za 5 let je naprsto nezajímá. Nejextrémnější případ tohoto kolotoče je finanční krize a divoké spekulace s bezcenými aktivy.
Vydělali miliardy, pak zaškemrali u vlád (prachy dokáží hodně) a jedou dál...
Ale teď k českému rybníčku: Mobilní operátoři operují s omezenými zdroji (frekvencemi) a tedy je problém aby to dělal kdokoliv kdo má dostatečný kapitál. Tedy musí existovat nějaká regulace.
A sama mluvčí utrousila, že se s předsedou ČTÚ moc dobře zná - baví se spolu o různých spekulacích budují si spolu okolo sebe neprostupnou zeď sebeklamů. Jednoduše řečeno: jsou paranoidní jak politici a myslí se že všichni po nich jdou.
No a předseda ČTÚ tedy nejspíš pod tímto vlivem došel k přesvědčení, že je vlastně všechno v pohodě a nějaké protesty proti drahému volání je vlastně nečestný boj nebo akce nějakých zhrzenců. Tedy takovéto stížnosti ignoruje.
To ale platilo a plati vzdycky (krom par vyjimek). Tu kvalitu zajistuje prave konkurence - pokud zadna neni, tak bude kazdy prodavat nejhorsi mozny vyrobek za nejvyssi moznou cenu.
Pokud konkurence je, tak vam holt nekdo bude tlacit smejd za minimalni cenu, nekdo jiny vam pak za vyssi cenu nabidne kvalitu.