Udivuje mě, jak se všude akcentují kruhy, jako by to bylo to nejnápadnější co FB a G+ odlišuje. Já mám na G+ jen pár lidí/stránek v kruzích, tudíž nevím nakolik je můj postřeh správný, ale to, co podle mě odlišuje FB a G+ nejvíc, je jejich "předmět". Zatímco na FB je předmět já - co jsem já dělal, jak já vypadám, kde jsem já byl, na G+ bych řekl že je to informace/sdělení a vůbec komunikace. (Samozřejmě není to stoprocentní, ale jde o to, čeho je v dané síti nejvíc.) Na facebooku vidím denně záplavu fotek z párty, statusů o tom, co mí přátelé dělali, a jen pár odkazů na články atd. Na Google+ vidím jen odkazy na články, videa, weby, popř. otázky, např. v podobě outsourcingů Miloše Čermáka, ... V tom spatřuji největší rozdíl, Facebook je výstavní skříň, Google+ je komunikační kanál.
to je blbost, všichni co mají jak FB, tak G+ většinou na obou sítích vkládají naprosto identické příspěvky (asi na to je nějaká služba) nebo je to tím, že na FB je člověk každý den několikrát a na G+ jednou za měsíc na chviličku
případně je to také tím, že G+ je víceméně "nerdovská" síť, kde potkat uživatele který není IT či PR oboru je téměř zázrak, kdežto FB je demokratická síť, kde můžete potkat svého souseda, spolužačku ze základky, či svoji náctiletou neteř, proto je FB víc "zaspamovaný", nebo si myslíte, že 16tiletá fanynka upírských ság po nalogování do G+ bude najednou linkovat zajímavé články o windows 8 či css3? To je jen naivní názor uživatelů G+ To je podobné jako tvrdit, že do google vkládají uživatelé chytřejší dotazy než do vyhledávacího políčka seznamu díky tomu, že google má lepší technologii. To, že uživatele používajícího google nenapadne, vložit do vyhledávajícího políčka url webu, který chce navštívit, souvisí spíše s tím, že google používají chytřejší a počítačově zdatnější uživatelé, kteří chápou rozdíl mezi adresním řádkem prohlížeče a formulářového pole vyhledávače.
Ale ano, na to narážím, Facebook je pro masy, protože každý se chce ukázat, a nebo alespoň většina, a zbytek jde za většinou. A ano, G+ není zaspamovaný, protože tam nejsou 15leté holčičky zamilované do upírů. A opět, that's the point. To jsem se snažil říct. Facebook a G+ mají odlišný záměr, jsou vhodné pro odlišné věci. Jsou to odlišné sítě. A podle mě je chyba je házet do jednoho pytle. Taky přece nesrovnáváme Google Scholar se Seznam.cz, seznam je pro masy, scholar pro studenty a vědce.
A proto si myslím, že G+ není přímou konkurencí FB, úplně stejně jako Zetor není konkurencí Škoda Auto, i když obě firmy vyrábí vozidla.
Nemyslím si že fanynka upírských ság bude postovat zajímavé věci, jedno jaké. Fanynka upírů na G+ nepatří. Viz výše, (to co chce, jí nabídne spíše FB než G+)
A proto nechápu, sic to může být mé pouhé zdání, proč se tak akcentují kruhy jako výhoda oproti FB.
nepritomnost milovnic upiru na g+ je pro vetsinu uzivatelu velke plus, ale bohuzel pro google samotny to nevesti nic dobreho a ukazuje to na selhani celeho projektu. google to tlacil jako utok na mainstreamove site, asi mu neslo o vybudovani dalsiho z mnoha geekovskych koutku, kterych je kolem jeho ruznych sluzeb jiz pozehnane. za vas moc prachu neutrzi