Virální marketing je možná lákavý, a občas se opravdu urodí perla.
Ale ono to taky může být naopak, když se necháte chytit se spuštěnýma kalhotama, jak nám v poslední době ochotně předvedla třeba paní Tachecí. Takže pro "komunikátory" je to na jednu stranu lákadlo, na druhou ale (doufám) pěkná noční můra.
Ono tady u nas je to mozna uplne jedno.
Co myslite, ze se s Tacheci stane ? Ano, spravne - NIC !
Zbulvarizuje se svymi kamosi jedno z poslednich alespon relativne serioznich medii a bude naprosto v pohode. Jeste o ni budou v bulvaru jako treba MFHeute psat, jak skvele to "zmodernizovala".
My Cesi si mozna ani nic jineho nezaslouzime.
Ale vůbec mi neleží v žaludku, po pravdě řečeno jako velmi občasný posluchač jsem tu změnu ani nepoznal, takže se tím akorát bavím. Ale celá ta věc má přeci přesně ty znaky, po jakých touží kreativci v článku. Jeden původní rozhovor se usadil na youtube, kde má za cca týden 150 tisíc impresí, je z toho řada remixů, lidi si posílají odkazy, a bavi se o tom v šalině, je z toho průšvih v televizi. Jenomže to celé je jaksi antireklamní (alespoň pro tu manažerku). A proto jsem to ventiloval tady: Tímhle způsobem se mnohem spíš provalí průšvih, než rozšíří reklama.