Mam pocit ze vetsina pocitacovych lidi z Ceska kdyz se rekne Ronja vi, o co jde. Nekdy vidim i slovo Ronja pouzivat jako genericized trademark pro nizkorozpoctove opticke spoje. Co lepsi muze marketing chtit nez stat se genericized trademarkem? :) Casto se taky stava, ze nekam pridu reknu Links a ozve se nekdo, kdo to pouziva. Stalo se mi dokonce na pohovoru do zamestnani, ze "vyslychajici" rikal ze mu nejde zkompilovat Links a ja jsem ho odkazoval na prislusne relevantni pasaze z navodu na webu ktere si neprecetl kvuli kterym mu to nekompilovalo tak jak chtel.
Kdyz se zada do Google "optical datalink" zabira Ronja prvni 2 mista a pri "optical data link" prvni misto.
Links se taky pouziva v nekterych distribucich Linuxu na bootovacim CD jako webovy prohlizec (prinejmensim na Gentoo).
To jsou vsechno pripady viralniho marketingu v praxi. Myslim ze duvod pro to je, ze lidi maji tendenci premyslet podobne. To znamena kdyz ja vyvinu neco co se snazim aby rulezovalo, bude existovat spousta lidi, pro ktery to bude rulezovat taky. Ne jenom bejt dobry, ale proste rulezovat. A takovy lidi jsou pak tak nadseny, ze sirej slovo dal.