To co tam mluvka O2 píše, je nehorázná lež. Mám předplacený balíček Sport již několik let, pravidelně ho na O2TV sleduju a žádnou SMS nebo informaci na faktuře jsem do teď nedostal. Asi zřejmě musí být člověk každý den přilepený k nějakému sportovnímu kanálu tak 8-10 hodin, aby si ho O2 označila jako "fanouška sportu" A kdo si toto může dovolit ? Pracující ani omylem a nezaměstnaný má přece taky nějakou domácí práci a povinnosti (třeba chodit po zaměstnavatelích a na úřad práce) Nikdo se nemůže na celý den vyvalit k bedně, aby splnil ten jejich zcestný požadavek.
O2 s*it lze lidem neustale,neni to jen pripad tohoto prodelecneho a neuspesneho projektu.Jsem zvedavy,za jak dlouho to vzdaji,UPC to vydrzelo rok.Ti vsak aspon meli kvalitni prenosy a moznost prijmu pres satelit,coz tito zoufalci nikdy mit nebudou.
Jinak nekdy je docela sranda cist kecy tech mluvek co si rikaji "guru" na soc.sitich.Jejich vyhybave a predem naucene odpovedi na***nym zakaznikum nekdy fakt nemaji chybu.A to,jak se podepisuji je jako z materske skolky(priklad za vsechny:Anicka,o2 guru....Sakra je normalni aby se zastupce firmy pri komunikaci s divakem predstavoval jako Anicka ?)Zkratka radobyprofesionalni firma,jak ma byt....