Což je zase jen další nepravda ve vašem podání, protože se velmi dobře ví, že se Soukup vycukal akorát tak sám. Nejprve chtěl mnohem víc, než by odpovídalo jeho podílu na trhu, pak dělal chvíli ramena, že si bude reklamu prodávat sám, a když poznal, že si kromě něho samotného reklamu na TVB nikdo kupovat nechce, tak přišel s prosíkem zase zpátky k Media Clubu. O lepších podmínkách nemůže být ani řeč, stačí se podívat procentuální zastoupení. Jen např. Cool a Love dohromady mají v reklamním prodeji cíce, než celá Barrandov Group, ačkoliv ta má share vyšší než tyto dvě stanice dohromady. O hlavní Primě ani nemluvě, tam je podíl 2,55:1, ačkoliv share je zhruba jen 2:1. Tady Barrandov doplácí na to, že trošku slušnou sledovanost má jen v okrajových časech mimo prime time a navíc u přestárlého publika.