Myslim, ze na rub a lic rozmanitosti nabidky na webu Patrick v clanku nezapomnel (vizte cast "Rozmanitost je výhoda zdarma, prostor pro diferenciaci a pro zisk"). Ovsem totez, co plati jako odvracena strana u rozmanitosti obsahu, plati i u rozmanitosti zdroju: byt online nestaci, lide se o vas sami nedozvi. Prestoze tak maji na vyber, ve vysledku zustavaji u nekolika osvedcenych zdroju a alternativni hlasy zustavaji marginalni.
Ale dozvi - zpravodajstvi prece neni jen to globalni a politicke, ale i uzce specializovane a treba i lokalni. No a od toho mame Google, aby takove weby nasel.
Na iDnes urcite nebudu hledat posledni zpravy z vyzkumu akvarijnich rybicek :-)
Trochu jste zapomnel zminit to, co jina media nenabizeji, resp. v omezene forme: autorem a vydavatelem dnes muze byt kazdy. To je uplne jina situace, srovnam-li to s jinymi medii (piratske radio sice je mozne zprovoznit, ale tolik lidi k tomu know-how zase pristup nema) a naklady jsou oproti nim zanedbatelne. Kolik je na svete TV kanalu a novinovych titulu a kolik je webovych stranek? Miliony. To je ta prava revoluce :-)
Jinak, co se tyka placeneho obsahu, s tim souhlasim. Je jen otazkou casu, kdy si lide zvyknou za obsah platit.