FB ide hlavne o kontent, kedze sam ziaden nema. Dalsim krokom (ak Instant articles nevyjdu, pripadne ich vydavatelia znudia podobne ako Zynga) by mohlo byt kupit 1 medium (staci jedno, ktore brutalne zprioritizuje, cim ostatne prakticky vyhladi) v kazdej jednej krajine a ovladnut tak kontentovo cely svet.
Urcite ich nebavi byt zavislymi od tvorcov kontentu (ludia, media, firmy...), ja by som to zacal skupovat pred tym, ako sa nahodou vynori dalsia platforma a la FB. Alebo uplne nahradit publisherov ludmi, kvalitu kontentu kaslat a vyrobit si vlastny Youtube ale nie len na videa.
Co to s tím má mít společného?
http://i.imgur.com/LRzV2fd.png
http://investor.zynga.com/faq.cfm
Před několika lety Marek z Cukrové hory „odstřelil“ význam slova přítel a masově z něj udělal označení pro kohokoliv, koho jsou uživatelé modré lišty schopni a ochotni si přilepit na jeho modrou stránku. Ten stejný člověk pak prohlásil něco v tom smyslu, že soukromí je přežitek a dostává v modré ohradě nový význam. Jsem tedy rád, že význam slova přítel pro mne zůstává zachován a nemám potřebu jím označit dalších 200 lidí kolem mne i přes snahy tohoto plachého miliardáře, který si je vědom svého - ano geniálního podvodu - dnes už v kontextu s článkem - nejen na uživatele.
Ne Wired, ale VentureBeat, ale jo, no... http://venturebeat.com/2016/06/30/facebook-kicked-zynga-to-the-curb-publishers-are-next/