Ze většiny úvah o elektronickém vzdělávání se vytrácí jeho biologická podstata. Pro většinu savců (zejména smečkových, do kterých patří i člověk) je základním způsobem učení napodobování dospělých jedinců. Takže hlavně kvalitní rodina, kvalitní učitel jsou pro děti zásadní a v pozdějším věku si s tříděním informačního balastu poradí lépe. Jako "vize" je to pěkné, realizace pokulhává.
"Žádný skutečný problém nemá řešení" (???)
Víte, ono učení se zpaměti vůbec není špatná věc. Nejenže trénuje paměť, ale posiluje i (sebe)kázeň, což se v životě určitě hodí. Ve Vašem případě si (bohužel) můžete udělat představu o tom, jak může dopadnout vysoce vyspělý stát s vynikající pověstí, v němž se dostali k moci cizinou placení darebáci; tedy podle mého názoru.
No a k té bule - klikat a číst může každý hlupák. Stejně mu to nepomůže.
Potiz je, ze ta skola dost casto fakticky spatna je ... uz jen takova "drobnost", ze vypocetni techniku vyucuje duchodkyne, ktera o tom vi ze vsech pritomnych zdaleka nejmene ... a to neni vyjimka. Mam v zive pameti, jak jsme se museli z pameti ucit, v jakem kraji/okrese je jaka firma a co se tam vyrabi, pestuje, ... a to vsechno bylo uz tehdy khovnu (bez pardonu) a dnes z toho neni pravda ani 1%.
Vubec nemluve o tom, ze hromada lidi, kdyz reknu "Zlata bula sicilska" spolehlive odpovi "1212" (coz najdu za dva kliky na netu), ale vubec netusi, co to je. A samo, opet to neni ani zdaleka vyjimecny priklad toho, jak skola funguje naprosto spatne.