Vlákno názorů k článku Medián Petra Koubského: Zpravodajství + komunita = zatím žádný byznys od Ivan Nový - No však tuzemští ubytovatelé mají díky slevovým portálům...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 1. 2014 21:12

    Ivan Nový (neregistrovaný)

    No však tuzemští ubytovatelé mají díky slevovým portálům docela velké potíže, naučili lidi na poloviční ceny a oni jim za plné ceny tam nechtějí jezdit a poloviční cena pro ně znamená ztrátu.

  • 8. 1. 2014 17:11

    Martin V (neregistrovaný)

    Jako pravidelný zákazník toho bazénu bych byl naštvaný, kdybych platil plnou cenu jen proto, že neprolízám internet a nejdu po slevách.
    Naopak ocením, když jsem na slevovou akci upozorněn a nejsem "okrádán" a je se mnou jednáno slušně.
    Z mého pohledu se to dlouhodobě vyplatí, protože zjistit, že nový to mají za polovinu a já věrný platím plnou cenu, je to asi naposled co mě tam viděli.

  • 8. 1. 2014 15:20

    Redmarx (neregistrovaný)

    byznys plan: najdi prodejce hlupaka a domluv s nim slevu. :-D

    viz. napriklad plavecky bazen inzerovany na jednom slevovem portalu. Uz z dalky na vas obsluha mava, ze je ted akce na www.slevovyportal.cz, tak si tam ted muzete koupit pravidelny zakazniku vstupy za polovinu ceny.
    Jako vyznam mi unika, ti sami pravidleni zakaznici, kteri si vstupenky kupujou za plnou cenu a koupili by si je zase jsou nabadani k tomu, aby si koupili vstupeny na slevovem portale za polovinu, jiste na tom slevovem portale se vyskytnou i dalsi potencionalni zakaznici, takze v bazene pribude tak 10% lidi. To se provozovateli proste nemuze vyplatit.

    Takze provozovatel bazenu ci eshop byznys plan jednoduse nemaji zadny a cast svych zisku nechavaji uplne zbytecne slevovemu portalu, asi ze je to ted modni - takovy obchodnici dlouho nepreziji a az zaniknou skonci s nima i slevove portaly.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).