Velký úspěch na poli peoplemetrového měření zaznamenala společnost Mediaresearch, která je pro Asociaci televizních organizací (ATO) dodavatelem dat v České republice. Po Bulharsku, kde ke konci loňského roku dobudovala reprezentativní panel domácností, bude spolu s partnerem Turu-uuringute dodavatelem peoplemetrových dat z estonských domácností, a to pro období 2015 až 2023. V České republice realizuje společnost Mediaresearch peoplemetrové měření od roku 2002. Vyhrála i poslední tendr běžící od roku 2013.
ČTĚTE TAKÉ: MediaGuru.cz: Šéf Novy Christoph Mainusch potvrdil, že druhé peoplemetry nebudou
Máme velikou radost, že se nám postupně daří prosazovat kvalitní technologii od našich vývojářů i do dalších evropských zemí,
uvedl Tomáš Bičík, který je ve společnosti Mediaresearch zodpovědný za rozšiřování obchodních aktivit společnosti, a dodal: Díky našemu prověřenému technologickému, ale i analytickému zázemí v České republice máme ostatním zemím rozhodně co nabídnout.
O vítězi tendru v Estonsku rozhodla začátkem února tamní asociace televizních stanic a mediálních agentur (EMOL). Výběrového řízení se účastnily i další výzkumné společnosti, například AS Elion, GfK nebo Nielsen.