Mediaresearch bude spoludodavatelem peoplemetrových dat v Estonsku

13. 2. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
„Máme velikou radost, že se nám postupně daří prosazovat kvalitní technologii od našich vývojářů i do dalších evropských zemí,“ uvedl za společnost Tomáš Bičík, který má obchodní aktivity na starosti.

Velký úspěch na poli peoplemetrového měření zaznamenala společnost Mediaresearch, která je pro Asociaci televizních organizací (ATO) dodavatelem dat v České republice. Po Bulharsku, kde ke konci loňského roku dobudovala reprezentativní panel domácností, bude spolu s partnerem Turu-uuringute dodavatelem peoplemetrových dat z estonských domácností, a to pro období 2015 až 2023. V České republice realizuje společnost Mediaresearch peoplemetrové měření od roku 2002. Vyhrála i poslední tendr běžící od roku 2013.

MM Influenceři

ČTĚTE TAKÉ: MediaGuru.cz: Šéf Novy Christoph Mainusch potvrdil, že druhé peoplemetry nebudou

Máme velikou radost, že se nám postupně daří prosazovat kvalitní technologii od našich vývojářů i do dalších evropských zemí, uvedl Tomáš Bičík, který je ve společnosti Mediaresearch zodpovědný za rozšiřování obchodních aktivit společnosti, a dodal: Díky našemu prověřenému technologickému, ale i analytickému zázemí v České republice máme ostatním zemím rozhodně co nabídnout. O vítězi tendru v Estonsku rozhodla začátkem února tamní asociace televizních stanic a mediálních agentur (EMOL). Výběrového řízení se účastnily i další výzkumné společnosti, například AS Elion, GfK nebo Nielsen.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).