Asi bych si ten průzkum udělal sám nebo samozřejmě lze založit sdružení a výzkum provádět ve spolupráci s více firmama. Rozhodně ale nebudu věřit agentuře, kterou si platí samotný televizní stanice, protože už to zakládá podezření na falsum výsledků, a to i kdyby ve skutečnosti bylo všechno košér.
Takovýto způsob měření opravdové sledovanosti je už v této době silně nepřesný. Vůbec v tom nejsou zahrnuty jiné způsoby příjmu TV programů,je to jen průzkum o zapnutých televizorech. Třeba velmi hojně rozšířená možnost příjmu na PC nebo v chytrých mobilech.Nejvíce to uniká u generace 15 - 40 roků. Možná 60+ to ještě "usedí" u bedny.
Stejně je to jeden velkej vylhanec, tak se holt na zásah Primy ta čísla trochu upravila. Vůbec se divím, že těm číslům ještě někdo věří nebo je ochotnej věřit a podle toho objednávat reklamu.