Takovýto způsob měření opravdové sledovanosti je už v této době silně nepřesný. Vůbec v tom nejsou zahrnuty jiné způsoby příjmu TV programů,je to jen průzkum o zapnutých televizorech. Třeba velmi hojně rozšířená možnost příjmu na PC nebo v chytrých mobilech.Nejvíce to uniká u generace 15 - 40 roků. Možná 60+ to ještě "usedí" u bedny.
Asi bych si ten průzkum udělal sám nebo samozřejmě lze založit sdružení a výzkum provádět ve spolupráci s více firmama. Rozhodně ale nebudu věřit agentuře, kterou si platí samotný televizní stanice, protože už to zakládá podezření na falsum výsledků, a to i kdyby ve skutečnosti bylo všechno košér.
Stejně je to jeden velkej vylhanec, tak se holt na zásah Primy ta čísla trochu upravila. Vůbec se divím, že těm číslům ještě někdo věří nebo je ochotnej věřit a podle toho objednávat reklamu.