Myslím, že je na čase začít používat termíny "web" a "internet" poněkud zodpovědněji, než jak se děje v tomto článku. Ten se sice tváří, že je o "českém webu" či dokonce o "českém internetu", ale ve skutečnosti se dotýká jen asi 70 webů z několika set tisíc, které český webový prostor tvoří. Prohlášení typu "Reklama je pro web to nejlepší řešení" pak působí v odborném médiu, jako je Lupa, dost komicky a v médiích neodborných jsou dokonce škodlivě zavádějící.
Už se těším, až se někde dočtu, že reklama je jediným řešením pro české dálnice, nebo podrobnou sociodemografii českých řek (nebo rovnou světových moří a globálních telefonních sítí?).
Slovo "web" je jiste jednim z tech, ktere se s postupem casu dostavaji do novych situaci vyuziti a je asi marne proti tomu bojovat ("hacker" je zrejme nejviditelnejsim prikladem), ac se samozrejme snazime tento trend nepredbihat. V kazdem pripade je vsak tento titulek jen opisem toho, co v rozhovoru rekl Daniel Svanda, stejne jako tak cinime v titulcich u vsech ostatnich rozhovoru. Jiste jsme mohli pouzit misto toho napr. "Reklama je nejlepším řešením, ke kterému majitelé serverů došli v úvahách nad možnostmi pokrytí nákladů provozu svých stránek", avsak uznejte, ze takovyto titulek by si take mnoho obdivovatelu nenasel...