Vlákno názorů k článku MediaResearch: Reklama je pro web to nejlepší řešení od Marek Prokop - Myslím, že je na čase začít používat termíny...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 5. 2005 14:58

    Marek Prokop (neregistrovaný)
    Myslím, že je na čase začít používat termíny "web" a "internet" poněkud zodpovědněji, než jak se děje v tomto článku. Ten se sice tváří, že je o "českém webu" či dokonce o "českém internetu", ale ve skutečnosti se dotýká jen asi 70 webů z několika set tisíc, které český webový prostor tvoří. Prohlášení typu "Reklama je pro web to nejlepší řešení" pak působí v odborném médiu, jako je Lupa, dost komicky a v médiích neodborných jsou dokonce škodlivě zavádějící.

    Už se těším, až se někde dočtu, že reklama je jediným řešením pro české dálnice, nebo podrobnou sociodemografii českých řek (nebo rovnou světových moří a globálních telefonních sítí?).
  • 9. 5. 2005 15:47

    Ales Miklik (neregistrovaný)
    Slovo "web" je jiste jednim z tech, ktere se s postupem casu dostavaji do novych situaci vyuziti a je asi marne proti tomu bojovat ("hacker" je zrejme nejviditelnejsim prikladem), ac se samozrejme snazime tento trend nepredbihat. V kazdem pripade je vsak tento titulek jen opisem toho, co v rozhovoru rekl Daniel Svanda, stejne jako tak cinime v titulcich u vsech ostatnich rozhovoru. Jiste jsme mohli pouzit misto toho napr. "Reklama je nejlepším řešením, ke kterému majitelé serverů došli v úvahách nad možnostmi pokrytí nákladů provozu svých stránek", avsak uznejte, ze takovyto titulek by si take mnoho obdivovatelu nenasel...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).