Měření statistik návštěvnosti utrpělo další ránu

31. 5. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Věrohodnost internetových statistik měření návštěvnosti je vážně ohrožena, hlásá už i Robert Němec a cituje výzkumy toto tvrzení potvrzující. Podle Jupiter Research si 40 procent uživatelů maže cookies alespoň jednou do měsíce. Podle dalšího výzkumu společnosti WebTrends těměř 13 procent uživatelů nepřijímá cookies třetích stran, které mimo jiné využívají i systémy pro měření návštěvnosti. Jaká jsou východiska? Používat při měření návštěvnosti vlastní cookies, zaměřit se na měření přes IP…

Věrohodnost internetových statistik měření návštěvnosti je vážně ohrožena, hlásá už i Robert Němec a cituje výzkumy toto tvrzení potvrzující. Podle Jupiter Research si 40 procent uživatelů maže cookies alespoň jednou do měsíce. Podle dalšího výzkumu společnosti WebTrends těměř 13 procent uživatelů nepřijímá cookies třetích stran, které mimo jiné využívají i systémy pro měření návštěvnosti. Jaká jsou východiska? Používat při měření návštěvnosti vlastní cookies, zaměřit se na měření přes IP adresy nebo přijít s řešením zcela novým. Osobně bych to viděl na to třetí.

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).