Rad jsem se konecne docetl v cem je jadro pudla. Naprosto s textem souhlasim a tvrdim, ze prave v marketingove uzitecnosti sledovanych udaju je u nas Mytrix nejlepsi. At si rika kdo chce co chce ;-))
nesouhlasim s Vami. Mytrix sice nabizi XXX moznych statistik a cisel, ale pokud se podivate na marketingova oddeleni potencialnich klientu, nikdo nema ani chut a ani zajem se "hrabat" v tunach nesrozumitelnych cisel. Ruku na srdce, tech opravdu uzitecnych informaci je celkem omezene mnozstvi a k tomu Mytrix, ci jak se ten nepovedeny obchodni model jmenuje, marketingy vyzadujici nejake hlubsi data, nepotrebuji.
Firem? Mame tu zakazniky, pronajimatele reklamniho prostoru a agentury. Zakaznik si take muze vybrat billboard u dalnice, ale rozumejsi je sverit vyber agenture.
Cekal bych porovnani s klasickymi reklamnimi medii (napriklad venkovni reklamou u silnic), ne vynalez kola :-)
No, zda se, ze pan Ptacek ma vice nez pravdu. Tento clanek neni vubec o internetove reklame, a nijak ji nesrovnava s jinymi prostredky, ale je o praci s webem jako komunikacnim kanalem firmy... Respektive hodnocenim jeho vykonosti a efektivity...
Petře, Petře. Po dlouhé době jsem si řekl, že se podívám jestli jsi se naučil psát něco čtivého a použitelného, ale jako obvykle to dopadlo tak, že jsem si přečetl několikero mnoho odstavců zcela o ničem, některé navíc zcela nesrozumitelné.
výtku beru vážně, problém ale může být s tématy - jejich výběr je z mé strany poplatný tomu, čím se zabývám, a stejně tak je tomu při zpracování vlastních témat. Takže první otázka je zřejmě - patří tato témata na LUPU? Druhou otázkou je, jsou v podání Stránského přínosná?
V prvním případě mi mnoho ke zlepšení nezbývá, v případě druhém se možná s tím dá něco dělat... možná...
Téma sem nepochybně patří Petře, jenže v Tvém podání má většina tvých článků jeden zásadní problém - působí jako nesouvislý tok myšlenek vypuštěný na papír aniž by sis to po sobě pořádně přečetl a zkusil to zpětně pochopit coby potenciální čtenář. Ve zkratce řečeno jsou to velmi teoretické výpotky, velmi špatně čitelné a velice nesrozumitelné. Chápu, pro konzultanta je to ideální vlastnost, dokud někdo je ochoten za podobné věci platit.....
Abych se přiznal, mám v podstatě vždy stejný pocit. Často se pod článkem P.S. vůbec nediskutuje, protože prostě není o čem. Dnes bych měl jen jednu připomínku, článek budí dojem, že k zajištění smysluplných údajů pro marketingové využití stačí nějaké univerzální měřící systémy, což je nesmysl. Pokud zůstaneme v B2C, toto je třeba kombinovat s registrací uživatelů, anketami, soutěžemi - často se používá obrat "360 degree view of customer". K tomuto tématu se ovšem velmi trefně vyjadřuje R.Forsyth zde.
A nemusime merit jen pristupy na WWW. Co tahle analyza dotazu na vyhledavaci na stroj na webu, analyza prichozich emailu.... o tom pise velmi dobre J. Sterne.
Ad souteze, ankety apod. nesmime zapomenou ze v EU vesla v platnost smernice o ochrane dat, ktera nase snazeni v tomto smeru po vstupu do EU bude usmernovat.