A nemusime merit jen pristupy na WWW. Co tahle analyza dotazu na vyhledavaci na stroj na webu, analyza prichozich emailu.... o tom pise velmi dobre J. Sterne.
Ad souteze, ankety apod. nesmime zapomenou ze v EU vesla v platnost smernice o ochrane dat, ktera nase snazeni v tomto smeru po vstupu do EU bude usmernovat.
Abych se přiznal, mám v podstatě vždy stejný pocit. Často se pod článkem P.S. vůbec nediskutuje, protože prostě není o čem. Dnes bych měl jen jednu připomínku, článek budí dojem, že k zajištění smysluplných údajů pro marketingové využití stačí nějaké univerzální měřící systémy, což je nesmysl. Pokud zůstaneme v B2C, toto je třeba kombinovat s registrací uživatelů, anketami, soutěžemi - často se používá obrat "360 degree view of customer". K tomuto tématu se ovšem velmi trefně vyjadřuje R.Forsyth zde.
Téma sem nepochybně patří Petře, jenže v Tvém podání má většina tvých článků jeden zásadní problém - působí jako nesouvislý tok myšlenek vypuštěný na papír aniž by sis to po sobě pořádně přečetl a zkusil to zpětně pochopit coby potenciální čtenář. Ve zkratce řečeno jsou to velmi teoretické výpotky, velmi špatně čitelné a velice nesrozumitelné. Chápu, pro konzultanta je to ideální vlastnost, dokud někdo je ochoten za podobné věci platit.....
výtku beru vážně, problém ale může být s tématy - jejich výběr je z mé strany poplatný tomu, čím se zabývám, a stejně tak je tomu při zpracování vlastních témat. Takže první otázka je zřejmě - patří tato témata na LUPU? Druhou otázkou je, jsou v podání Stránského přínosná?
V prvním případě mi mnoho ke zlepšení nezbývá, v případě druhém se možná s tím dá něco dělat... možná...
Petře, Petře. Po dlouhé době jsem si řekl, že se podívám jestli jsi se naučil psát něco čtivého a použitelného, ale jako obvykle to dopadlo tak, že jsem si přečetl několikero mnoho odstavců zcela o ničem, některé navíc zcela nesrozumitelné.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).