Už před několika lety kabelovky úspěšně otestovaly, že český divák je ochoten platit za HD vysílání komerčních televizí. Nikdy nezáleželo moc na ochotě televizí vysílat zadarmo. V kapitalismu spousta věcí funguje na základě lidového hlasování, ale není potřeba se přímo ptát. Ultra HD je v České republice momentálně absolutní sci-fi.
u své IPTV si připlácím za HD (balíky kanálů Prima 10Kč a Nova 10Kč) a nemám s tím problém (i když je to vesměs jen přepočítané SD). Další stejně vysoký poplatek je za odložené sledování, trvalý záznam všeho min 3 dny zpět. Ten chtějí zakázat abych nemohl přeskakovat ty reklamní bloky popisované v článku, bloky jejichž frekvence a délka už dávno překonala mé vnitřní mantinely a s tím už opravdu problém mám :-)
To jsem zvědavej, co tohle udělá s těmi jejich grafy od příštího roku ...
Reklama je opravdu naprosto normální a v USA je reklamy tolik a je tak častá, že by se mohlo místy zdát, že tvoří 50% vysílání. Ale naštěstí při seriálech a filmech to není tak hrozné. Problém bych spíš viděl v kvalitě programu. Tam jsou samozřejmě propastné rozdíly a není pravda, že by kvalita musela být vždycky extrémně drahá.
Reklama je jedním z hlavních důvodů, proč už nějakých 15 let nesleduji komerční TV - o nějakém požitku ze sledování se pak totiž absolutně nedá mluvit. Dalšími důvody jsou nekvalitní nabídka, dabing či plánované zpoždění začátku vysílání.
Jak se dá elegantně a přitom nerušivě vložit reklama ukazují např. japonské TV seriály, ty naše 8 minut trvající bloky každých 25 minut filmu vážně nééééé!
Nulove spoty. Bude jich jeste vic. Pro mne z toho plyne, ze jakmile zacne reklama tak lidi prepnou jinam, nechteji se na ni divaj, je jim otravna, tudiz ikdyz u poradu sedi divak (cilovka), ktereho ma reklama zaujmout, tak ten prepne jinam, nevidi ji, tudiz reklama neplni dany ucel - vznikaji nulove spoty.