Česká Pošta, Domažlice - v den deslání mi přišla SMS + mail, že mi budou následující den doručovat balík; druhý den dopoledne mi volali, kdy se mi bude doručení hodit => doručili když jsem byl doma.
Pokud u vás ČP nefunguje, je to problém konkretních lidí, kteří nedělají co mají => stěžujte si, jinak se to napravit nemůže...
Ohledně toho sci-fi. V neděli večer jsem si objednal něco na eBay z Německa, dnes ráno přišla SMS, že mi to dovezou mezi 12-14 hod. Protože jsem čekal, že to půjde poštou, měl jsem adresu domů s tím, že si to pak vyzvednu. Tak jsem na tu SMS odpověděl, jestli by nešlo změnit adresu do práce. Za minutu hovor od řidiče, že není problém, ale že se změní čas doručení už na 9 hodin, jestli to není problém, říkám že ne a asi před 15 minutami tady byl chlap s balíčkem. Dopravce: GLS
Podobné zkušenosti mám s Českou poštou u balíku do ruky a s PPL. Takže až takové sci-fi to není, akorát po ČR vás to vyjde řádově na stovku, z Německa to bylo tuším $12.
Take spadame pod dorucovaci postu P9, odkladaci postu mame jinou. Na popisovane chovani posty (z obdobi podzim-zima 2012 asi 7 zasilek) jsem napsal stiznost na CTU a posledni balik (minuly tyden) privezl usmevavy postak az domu. Pred tim se stavalo, ze pro zasilky na postu jsme si chodili podle udaju z Track&Trace. A jako perlicka nakonec: oznameni o ulozeni zasilky nam pristalo ve schrance nejdrive treti den po jejim vyzvednuti.
Velice pěkně napsáno.
Facebook je asi jako lampárna, stěžovat si tam nemá smysl, pokud se nechcete jen vyřvat do tmy, je lepší poslat to adresně... stejně jako nemá cenu se vykecávat s operátorkami v call centru.
Jinak naprostý souhlas, cena sice je důležitá, ale servis za nějaký ten příplatek stojí. Dneska je procento vadných výrobků tak vysoké, že kvalitní a bezproblémová reklamace je naprostý základ. Dohadovat se z nějakým pochybným prodejcem kdesi v horní dolní stojí mnohem víc času a námahy a ve finále i peněz, než to prostě koupit třeba o 10 procent dráž třeba v té alze nebo mallu.
Jinak s tou dopravou naprosto souhlasím, sice za to prodejce úplně tak nemůže, ale on má větší páky na poštu tlačit, a je to i jeho vizitka koneckonců. Moje představa kvalitního doručování je např. to co dělá iTesco, zvolíte si rozmezí 2 hodiny, kdy Vám zásilku doručí, za scifi bych považoval, kdyby se přepravce obtěžoval zavolat a domluvit se na předání, stejně všude píšeme kontaktní telefon.
To co předvádí pošta, (např. u nás na Praze 9) tj. když mám štěstí, tak ve schránce najdu lístek že zásilka byla uložena (podotýkám že manželka je na mateřské a tedy víceméně stále doma), obvykle nenajdu ani lístek a musím online pátrat, kdy že balík konečně bude na poště, a zodpovědná osoba neexistuje, protože ukládací pošta nemá s doručováním nic společného, to je katastrofa.
Navíc obvykle zásilky ani nedoručují.. už několikrát se mi stalo, že se na netu zásilka z stavu "připravuje se k doručování" hned přesunula do "uložena na poště", prostě jí rovnou z depa odvezli na poštu a ani se neobtěžovali to zkusit doručit.
I stěžoval jsem si samozřejmě :)
Na úložné poště mi sdělili, že to neovlivní, na odesílacím depu mi sdělili, že to neovlivní, konkrétního poštáka mi identifikovat odmítly, a generální ředitelství mi odepsalo, že to vyřešili, ale neřekli mi jak, ani s kým, a že prý už se to opakovat nebude, a ono se to opakuje :(
Zkusím tedy ještě ten Český telekomunikační úřad, to mne nenapadlo.
No mě se řidiči PPL na cestu už hezky dlouho neptají, zřejmě mají v navigaci nějakou aplikaci, co jim přesně ukáže i číslo popisné.
Ráno mi jen přijde SMS s oznámením o doručování zásilky, já odpovím "OK jsem doma" a za chvíli je auto před domem. Přivezli mi takhle např. i 200l akvarium a naprosto bez problémů.
to je tím že drtivou většinu starých zaměstnanců pošta propustila a najímá brigádníky. ti nemají důvod být loajální. proto nemá pošta moc možností jak si pohlídat doručování. příště prostě brigádník nepříjde. vedení české pošty je stále víc v rukou trafikantů z vlády a těm je to jedno. asi vám to nepomůže, ale to je důvod proč je doručování mnohdy neefektivní. prostě český borděl. taky pracuji na poště a stále jsem jednou nohou na pracáku. mám tu drzost že tam pracuji víc jak dvacet let.
Pošta v místě zaměstnání - 6 let to fungovalo skvěle, i když se vystřídalo mnoho pošťáků, zboží nám vždy přinesli. Najednou přišla paní, které se nechtělo do schodů, nedoručovala, ani ty lístky občas nehodila. Takže jsme si stěžovali u její nadřízené. Paní poté přišla dotčená a zásilky asi 14 dní doručovala v pohodě, ale pak to zase ustalo. Takže druhý telefonát a stížnost. Nevím, co se stalo, ale po měsíci už k nám chodit přestala, chodí teď nějaký mladý kluk a je to opět v pohodě. Takže pokud je pošťák/pošťačka neschopná, stěžujte si, protože jinak se nic nevyřeší a bude to stejné..