Vlákno názorů k článku Michal Bláha (Doporučím.cz): Firmy se zbláznily do Facebooku, zákazník je ale jinde od CCblue - Nikdo ti nebrání poslat odpověď až za 14...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 2. 2013 23:16

    CCblue (neregistrovaný)

    Nikdo ti nebrání poslat odpověď až za 14 dní, nebo i později. Alespoň já to tak dělám, když chci něco ohodnotit. Nejdřív si to opravdu vyzkouším a až pak napíšu odpověď.

  • 20. 2. 2013 8:45

    Redmarx (neregistrovaný)

    Vzdycky me nastve, kdyz neco koupim a za dva dny mi prijde na email vyzva od heureky, abych zbozi ohodnotil. Jak mam hodnotit zbozi, ktere jsem jeste nestacil vyzkouset? Ano je tam moznost nechat si email poslat za myslim tri tydny, ale dost casto je i to brzy. Pak se samozrejme heureka plni spise pozitivnimi ohlasy na zbozi, protoze to vyplnuji lide nadseni z prave uzavreneho obchodu, jaky to ale ma smysl, kdyz ty informace tak nejsou relevantni? A co se tyka hodnoceni dopravce nebo samotneho eshopu, tak ja jsem zrovna v tomhle smyslu aktivni a nelenim do firmy napsat, ze vybrany dopravce je spatny a uvital bych moznost jineho dopravce nebo co by slo zmenit primo v eshopu. Pokud mi vubec eshop odpovi, tak potom je odpoved ve smyslu, diky za reakci, ale naprosty nezajem. Jednou mi napsali, kdyz jsem si stezoval na dopravce, ze pokud se mi jejich jedinny dopravce nelibi, at si nakoupim nekde jinde, ze je to absolutne nezajima. :-D Takze ohledne sbirani informaci uplne staci kontaktni formaular na svem webu, za predpokladu, ze o ty zpetne informace ma vubec eshop zajem.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).