Michal Hanák (iDNES.cz): k placenému obsahu jsem skeptický

4. 5. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Čeští uživatelé mohou být, co se týče zpoplatnění obsahu, zatím klidní. Na konferenci Internet Advertising Conference 2011 (IAC 2011) zástupci iDNES.cz a Aktuálně.cz prohlásili, že zatím neplánují zpoplatnění obsahu. Michal Hanák, šéfredaktor iDNES.cz, je i skeptický ke zpoplatnění diskusí či komentářů. Podle Lucie Tvarůžkové z vydavatelství Economia bude záležet na tom, jak se ke zpoplatnění obsahu postaví iDNES a Novinky.cz.

Čeští uživatelé mohou být, co se týče zpoplatnění obsahu, zatím klidní. Na konferenci Internet Advertising Conference 2011 (IAC 2011) zástupci iDNES.cz a Aktuálně.cz prohlásili, že zatím neplánují zpoplatnění obsahu. Michal Hanák, šéfredaktor iDNES.cz, je i skeptický ke zpoplatnění diskusí či komentářů. Podle Lucie Tvarůžkové z vydavatelství Economia bude záležet na tom, jak se ke zpoplatnění obsahu postaví iDNES a Novinky.cz.