Myslím, že asi netřeba říkat, že se tady někdo snaží o rádoby PR ve stylu naše služba je super a hrozně rychle rosteme po vzoru Jana Barty. Tak nějak to fungovalo v Elephant Orchestře, která pan Hardyn vedl a pak se ukázalo, že celá jejich super online divize je vlastně nevýdělečný podnik.
Tady to vidím stejně.
Tady ten člověk už se tedy asi našel asi. Na Lupě http://www.hardyn.cz/hledame-pr-manager-flexibilni-externi-spoluprace/
Ďalší zbytečná služba ktorá chce vydelat ale nic neprinasi. Booking treba tlačí ubytovatele do vyšších provizí aby mel na to vyplacet podobné prostredniky. Ale ubytovatel nemuze dat 20 a vic procent takze nakonec zvyšuje prodejni cenu
Takže klient zaplatí treba 10% navic ale teší se že mu Cashback vráti 3%:)
Invia neodešla z Affiliate - pouze nepodporuje cashback systémy. U nás ji pořád najdete. www.givt.cz
Však sám v článku přiznává, že na elektroniku to moc není, stačí pořádně číst. Na druhou stranu, třeba na oblečení to je hodně fajn. Já jsem Plnou Peněženku objevila před Vánoci, kromě toho jsem stihla ještě Invii a jsem z toho nadšená :))
Reklamaci jsem teda taky jednou řešila, ale všechno proběhlo ochotně rychle. Doporučuju minimálně vyzkušet :)
Monča
Já mám tedy jen pozitivní zkušenosti. Už jsem dvakrát žádal o výplatu, celkem mi přišlo přes 2,5 tis. korun (Pravda, nakupuju na internetu hodně často a službu jsem doporučil 6 lidem, takže díky tomu to povyskočilo o 1 200,-). A všechno zatím proběhlo v naprostém pořádku.
Jediný obchod, kde se mi stává, že se nákup nepřipíše, je AliExpress, ale ten prý dává cashback jen na asi 60 % produktů. Sice jsem tomu moc nevěřil, dokonce jsem zkoušel i konkurenci, ale všude je to u AliExpressu stejné. (A nakonec jsem to dohledal i přímo na webu AliExpressu).
Takže za mě palec nahoru, super služba :)
Zaregistroval jsem se u nich na základě akce Jídlo zdarma, kdy slibovali po registraci proplatit první nákup na DámeJídlo. Odměna byla připsána teprve po opakovaných reklamacích.
Pak jsem udělal ještě další čtyři nákupy přes odkaz z jejich stránek. Pouze jeden byl připsán automaticky, ze zbylých tří jeden drobný nákup připsali po reklamaci, další dva (oba na větší částku) odmítli, že je v systému nemají.
Takže když to shrnu, z pěti nákupů pouze jeden byl připsán jak měl, dva připsali po reklamaci a dva největší zamítli. To nepůsobí jako spolehlivá a seriozní služba :-(
Je to úplně k ničemu. Smysl dává kreditka co vrací procenta za nákup úplně všeho. Ale tohle? Kolik peněz protočím měsíčně na takových eshopech? OK řekněme průměrně tisícovka měsíčně třeba za elektroniku. Při "odměně" půl procenta mi dle článku za 6 týdnů po nákup kamsi nazpátek přijde 5 Kč, slovy PĚT KORUN. Má tohle vůbec nějaký smysl? Ano, NEMÁ! A to nemluvím o tom když si na Aliexpressu koupím třeba USB kabel za dolar jako já včera. :-) Super, za měsíc a půl by se mi vrátilo půl centu. :-))
Z Lupy se stává zajímavé odpadiště upozorňující na krachující podnikatele s většinou úplně vyšinutým podnikatelským záměrem kdy se jako poslední šanci snaží PR článkem na Lupě zachránit svoje "úžasné" podnikání.