Vlákno názorů k článku Michal Heisig (Seznam.cz): Do dvou let chceme mít 100 tisíc klientů od Honza - Nepracuji pro seznam, ale tyto argumenty jsou divné......

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 1. 2016 18:38

    Honza (neregistrovaný)

    Nepracuji pro seznam, ale tyto argumenty jsou divné... Nebude to tím, že byl rozhovor s obchodním ředitelem? Kdyby byl vedený s někým, kdo má na starosti třeba vyhledávání, asi by to nebylo tolik o reklamě, nemyslíš? Jeho práce je obchodovat a tenhle pohled tady prezentuje, neprezentuje celý seznam, hm?

  • 4. 1. 2016 15:04

    Vochmacek (neregistrovaný)

    Nezapomínal bych na to, že je to rozhovor s obchodním ředitelem. Ten za vším musí vidět reklamu a na přínos uživatelům bude zřejmě dohlížet někdo jiný ;-)

  • 4. 1. 2016 10:55

    Martin Šoch (neregistrovaný)

    Koukám, že Seznam se z firmy orientované na uživatele dokonale přeměnil na korporaci, které je uživatel u zadku.

    Teď se orientuje na zákazníky, kterými ovšem nejsou uživatelé seznamáckých služeb, ale podnikatel platící za firmy.cz, anebo korporace, kupující reklamu.

    Služby Seznamu tento přerod odrážejí dokonale. Nezajímá je komunita, spokojení uživatelé, kvalitní služby. Jen se snaží udělat takový produkt, který přitáhne dostatečné množství hlupáků, kteří se dobře zabalí do úhledných balíčků a prodají jinam.

    Nejlepší byla otázka na vyhledávání: "...vyhledávání chápu jako reklamu spojenou s vyhledáváním, což je primárně Sklik"

    Žádné řeči o přínosu pro uživatele, nebo kvalitním vyhledávání. Místo toho natvrdo přizná, že ho to vůbec nezajímá!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).